عشق ما حلماعشق ما حلما، تا این لحظه: 10 سال و 8 ماه و 29 روز سن داره
ازدواج عاشقانه ماازدواج عاشقانه ما، تا این لحظه: 16 سال و 5 ماه و 9 روز سن داره
باباجونی باباجونی ، تا این لحظه: 40 سال و 7 ماه و 16 روز سن داره
مامانی مامانی ، تا این لحظه: 37 سال و 1 ماه و 13 روز سن داره

عشق ما؛حلما

شهدای گمنام مادراتون غریبن ، ذره ذره بی صدا دیگه دارن میمیرن.............

1391/8/3 11:13
نویسنده : مامان و بابا
1,918 بازدید
اشتراک گذاری

در شهر ما روی بلندترین کوه 8 تا گل زیبا  روییده اسم همه این گلها فقط یکیه و اونم شهید گمنامه  خونه ما دقیقا روبروی این شهدا ست و این باعث افتخار ماست توی شب این شهدا مثل ماه تو اسمون شهر میدرخشند همه ما به این شهدا ارادت خاصی داریم باشد که ادامه دهنده راهشون باشیم ما همیشه و همه وقت که از خونه بیرون میریم و چشممون به این عزیزان می افته اول به اونها سلام میکنیمو عرض ادب میکنیم و ازشون میخوایم که کمکمون کنن و شفیع ما باشن و.........

حدود یک ماه پیش که همسری گفت که یواش یواش باید بریم خونه خودمون یه حس نا خوشایندی بهم دست داد و نگران که دیگه چشمم به جمال این عزیزان روشن نمیشه وقتی برای دیدن خونه رفتیم تا ببینیم که در چه وضعیتیه وقتی پنجره رو باز کردم  میدونین چی دیدم دوباره چشمم به اون کوه زیبای پر از گل افتاد از خوشحالی نمیدونستم چی بگم  همون موقع خدا رو به خاطر داشتن این نعمت و برکت شهرمون خدا رو شکر کردم راستی عزیزم عمو ی بابا جون شهید شدن و دایی بابا هم مفقودالاثره خدا ان شاا... با شهدای کربلا محشورشون کنه من همیشه به همسری میگم از کجا معلوم شاید یکی از این شهدای گمنام داییش باشه                      

عزیزان من اگه دوست دارین که چشم شما هم به جمال این شهدا نورانی بشه برین تو ادامه مطلب

التماس دعا

 شهید گمنام دوباره زائرت شدم برادر !!!

  شهید گمنام بازم کبوترت شدم برادر !!!

 کوه نور الشهدای اراک

 حق داری هرچی بگی ، به روم نیار گلایه هاتو

خودم دارم دق میکنم  خودم دارم دق میکنم ....

 

 وقتی رسیدی همه جا بوی خوش خدا پیچید ، تو مگه کجا بودی؟؟

وقتی رسیدی کوچه ها نسیم کربلا رسید ، تو مگه کجا بودی ؟؟؟

وقتی رسیدی همه جا عطر گل نرگس اومد ، تو مگه کجا بودی ؟؟؟

خودم میدونم شرمنده ی پلاکتم وای وای وای

مدیون اشک فرزند بی پناهتم  وای وای وای

باشه کل وصیتاتو اجرا میکنم تو فقط غصه نخور

 

نور الشهدا ی اراک

باشه دیگه دعا برای یوسف زهرا میکنم تو فقط غصه نخور

باشه حالا کاری برا غوغای محشر میکنم تو فقط غصه نخور

باشه دیگه فکری برا اشکای رهبر میکنم

تو فقط غصه نخور

تو فقط غصه نخور

نور الشهدای اراک

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (1)

زینب (مامان فرشته آسمونی امیرعباس)
1 آبان 91 12:00
سلام ...خوش به حالتون ... تورو خدا چشمت به این آسمونی ها خورد برای منم خیلی دعا کن ... خیلی محتاج دعا هستم


چشم عزیزم اگه لایق باشیم....... من از این شهدا هر حاجتی که داشتم بی جواب نذاشتن ایشالا مشکل شما هم به دست این عزیزان باز میشه