عشق ما حلماعشق ما حلما، تا این لحظه: 10 سال و 8 ماه و 29 روز سن داره
ازدواج عاشقانه ماازدواج عاشقانه ما، تا این لحظه: 16 سال و 5 ماه و 9 روز سن داره
باباجونی باباجونی ، تا این لحظه: 40 سال و 7 ماه و 16 روز سن داره
مامانی مامانی ، تا این لحظه: 37 سال و 1 ماه و 13 روز سن داره

عشق ما؛حلما

همسرم به سلامت برگردی...........

1391/8/3 11:17
نویسنده : مامان و بابا
345 بازدید
اشتراک گذاری

الان حدود 3 ساعتو نیمه که همسری رفته به یک ماموریت کاریه یک روزه به تهران خدا پشت و پناهت

عزیزم عشقم همسرم نمیدونی که چقدر دلم برات تنگ شده هر روز که میگذره وابستگی من به تو بیشتر میشه متاسفانه من ادمیم که اصلن نمیتونم عشق و علاقه ام رو به تو ابراز کنم اما تو بر عکس منی و سرشار از عشق گلم خواهش میکنم منو به خاطر این اخلاق بدی که دارم ببخش عزیزم هیچ وقت بهت نگفتم که تصور یک روز زندگی بدون تو برام یه کابوسه عشقم به سلامت برگردی

همسری من طبع شاعری هم داره که البته با داشتن روح لطیفی که داره این چیز دور از ذهنی نیست البته شعرایی که میگه مذهبی هستنو بیشتر در خصوص اهل بیت و ائمه است حالا یه 2 بیت شعر برای من گفته که اینجا تو وبلاگ نی نی اینده مون مینویسم که یادگاری بمونه

همسرم ای چشمه سار مهرو ایثار و وفا                             ای وجودت منبع بی حد احساس و صفا

از زلال عشق تو گشته توانا جان من                                  دور باشد از وجود ناز تو جور و جفا

گلم وقتی که این شعرو برام خوندی نمیدونستم از خوشحالی چکار کنم

niniweblog.com

اما اینو میدونم که من لایق این همه مهربونی تو نیستم و از تموم لطفی که به من داری واقعا ممنونم                                      دوست دارم عزیزم

niniweblog.com

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (2)

مامان طاها
3 آبان 91 11:44
سلام مهتاب جونم.خوبی عزیزم؟ممنون که به ما سرزدی.راستی میدونی مردها خیلی به ابراز احساسات علاقه مند و نیازمندند؟تمرین کن برات راحت میشه.معجزه عشق و ابراز اون رو نمیشه انکار کرد عزیز دلم


سلام گلم ممنونم که اومدی اره مبدونم خیلی هم تمرین میکنم مرسی از راهنماییت عزیزم طاهای نازنینمو از طرف من ببوس
عمه جون
3 آبان 91 15:51
جای داداشی خالی نباشه


قربونت عزیزم خیلی خیلی خالیه