عشق ما حلماعشق ما حلما، تا این لحظه: 10 سال و 8 ماه و 26 روز سن داره
ازدواج عاشقانه ماازدواج عاشقانه ما، تا این لحظه: 16 سال و 5 ماه و 6 روز سن داره
باباجونی باباجونی ، تا این لحظه: 40 سال و 7 ماه و 13 روز سن داره
مامانی مامانی ، تا این لحظه: 37 سال و 1 ماه و 10 روز سن داره

عشق ما؛حلما

شمارش معکوس........

1392/5/1 12:38
نویسنده : مامان و بابا
291 بازدید
اشتراک گذاری

امروز پیش دکترم بودم برای تعیین دقیق تاریخ زایمان ......

ازامروز تا لحظه موعود 10 روز دیگه باقی مونده و من ازطرفی شوق دیدار دخمل نازم رو دارم و از طرف دیگه

استرس زایمان خدا جونم خودت بهم ارامش بده خدایا کمکم کن تا این روزها و شبها رو به سلامتی و ارامش

خاطر سپری کنم دوستای عزیز وبلاگی من تو روخدا برای من و نی نی دعا کنید تو این شبهای عزیز و

ارزشمند

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (7)

مامان صدرا
2 مرداد 92 9:52
میلاد کریم اهل بیت بر شما مبارکـــــــــــــ
انشاالله بحق امام حسن (ع) براحتی و سلامتی دخمل نازتون بدنیا بیاد. از این ده روز باقیمانده نهایت استفاده رو ببرید که بعدها دلتون برای این روزهای بارداری تنگ میشه
مهتاب جونم من رو که یادت نمیره آیا؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟


سلام عزیزم این عید بر شما هم مبارک عزیزم حتمن به یادتم التماس دعا
سحرمامان آميتيس
3 مرداد 92 0:32
سلاااااااااااااااااام اي جونم گوگولي 10روز ديگه مياددنيا اين روزهاي آخرسخته ولي استرس نداشته باش سزارين انقدرراحته كه هيچي نميفهمي چشمهاتو بازميكني فرشته كوچولوت توبغلته قربونش بشم من مهتاب شمارت عوض شده؟بهم اس بده واي ني ني به دنيا اومد بياي بنويسي ها مااااااااااااااااااااااااچ مواظب خودت باش


سلام سحر جون ممنون ازلطفت گلم شماره من همونه عوض نشده راستی زایمان من بیهوشی کامل نداره اسپایناله البته خودم اینجوری بیشتر دوست دارم عزیزم امیتیس رو ببوس
عمه جون
3 مرداد 92 14:55
عمه جون
6 مرداد 92 17:07
خواهر جون بفرما خصوصی
فاطمه مامان زهرا مسافر كربلا
7 مرداد 92 3:00
مهتاب جانم ديشب دانشگاه تهران احيا بوديم آقاي قرائتي براي صالح شدن بچه هايي كه توي شكم مادر هستن دعا كردن و ما آمين گفتيم يكي از كسايي كه جلوي نظرم آمد خانوم طلاي شما بود


قربونت عزیزم ممنون که به یادم بودی منو بازم از دعای خیر محروم نکن دوست دارم
مامان صدرا
10 مرداد 92 10:55
مهتاب جونی دخملی بدنیا اومد؟ امروز منتظر قدم های فرشته کوچولو به زمین هستیم. انشاالله بسلامتی و راحتی زایمان کنی و زود زد بیای و ما رو بیخبر نزاری
فاطمه مامان زهرا مسافر كربلا
11 مرداد 92 5:51
خاله جونم بالاخره اومدي پيش ما ؟؟ خوش اومدي عزيزكم ! ايشالا مامانت هم حالش خوب باشه و اذيت نشده باشه . خاله جون در ضمن الآن ساعت پنج و پنجاه دقيقه صبحه كه من اومدم پيش شما , ببخشيد بيدارت كردم !!