عشق ما حلماعشق ما حلما، تا این لحظه: 10 سال و 8 ماه و 18 روز سن داره
ازدواج عاشقانه ماازدواج عاشقانه ما، تا این لحظه: 16 سال و 4 ماه و 29 روز سن داره
باباجونی باباجونی ، تا این لحظه: 40 سال و 7 ماه و 5 روز سن داره
مامانی مامانی ، تا این لحظه: 37 سال و 1 ماه و 2 روز سن داره

عشق ما؛حلما

تفلده عید شما مبارک......

1392/4/24 12:14
نویسنده : مامان و بابا
248 بازدید
اشتراک گذاری

سلام ناناز مامان درچه حالی همچنان در حال ورجه وورجه  تشریف داریا گلم برات بگم که دیروز تولد دایی

جون بود تولد خانم دایی هم که 2 مرداده رو دیشب استثنائن جشن گرفتیم اخه گفتیم معلوم نیست تا اون

موقع شرایط ما چه جوری باشه خلاصه حسابی جات خالی بود مامانی حسابی دایی و خانم دایی جون رو

غافلگیر کردیم ایشالا که صدسال زنده باشنو درکنار هم زندگی سرشار ازعشق داشته باشنو خوشبخت

باشن گلم کمتر از3 هفته دیگه تا دیدار ما مونده خدا جونم مواظب ناز گل  ما باش خدایا به خاطر همه نعمت

هایی که به من نالایق دادی شکر

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (6)

فاطمه مامان زهرا
24 تیر 92 19:33
مامان صدرا
25 تیر 92 11:03
تولد خان دایی و خانومش مبارک
من عاشق غافلگیریهای تولدانه هستم
اینقدر این هفته های پایانی رو نشمر چون که این طوری روزها بیشتر کش می آیند و انتظار سخت تر میشه. خصوصا که الان هم ماه مبارک رمضان هست و عملا با توجه به روزه داری خانواده خیلی از تفریحات کمتر از قبل شده


اره والا هر روزم به اندازه 10 روز میگذره از یه طرف استرس زایمان رو دارم از طرف دیگه بی صبرانه منتظر لحظه دیدارم برام دعا کن دوستم
سحرمامان آميتيس
25 تیر 92 23:57
مبارك باشه به سلامتي چه كيف ميده يكي آدمو غافلگيركنه به پسردايي و خانمش هم ازطرف من تبريك بگو يه ماااااااااااااااااااااچ لپ چشاني واسه خودت با اون شمكه گندتيه دونه ام بوس از راه دور واسه مسافر كوچولوتراستي اسم دخملي حلما تاييدشد؟به سلامتي زايمان كي ميشه؟سزارين ميشي؟بيا تو وب خودم جواب بده يادم ميره تو كدوم پستت ازسوال كردم
فاطمه مامان زهرا
30 تیر 92 18:16
مهتاب جان خصوصي
فاطمه مامان زهرا
30 تیر 92 22:53
مهتاب جان يه عالمه خصوصي . آخريش رو كه داشتم مي نوشتم اينترنت مون قطع شد الآن درست يادم نيست چي نوشته بودم ! اگر سؤالي يا نقطه مبهمي بود در خدمتم عزيزم


ممنون عزیزم بالاخره موفق شدی دیدی ایرانی می تواند
زينب مامان فرشته اسموني اميرعباس
30 تیر 92 23:23
سلام عزيزم امشالله تولد دختر نازت . اي جان انشالله اين 3 هفته هم بخيري بكذره
مهتابي يه سوال تخصصي من اين سري رفتم دكتر كفت خوب شدم و مجدد شياف نداد ولي خودم پروزسترون خريدم . استفاده كنم ضرر نداره


سلام عزیزم ممنون از لطفت گلم هفته ای 2-3 تا استفاده کن ضرر نداره ولی بیشتر از اون استراحت برات بهتره مواظب خودت باش