عشق ما حلماعشق ما حلما، تا این لحظه: 10 سال و 8 ماه و 26 روز سن داره
ازدواج عاشقانه ماازدواج عاشقانه ما، تا این لحظه: 16 سال و 5 ماه و 6 روز سن داره
باباجونی باباجونی ، تا این لحظه: 40 سال و 7 ماه و 13 روز سن داره
مامانی مامانی ، تا این لحظه: 37 سال و 1 ماه و 10 روز سن داره

عشق ما؛حلما

التماس دعا...........

1391/10/12 15:59
نویسنده : مامان و بابا
351 بازدید
اشتراک گذاری

سلام به دوستهای خوبم

فقط اومدم که بگم برام دعا کنید از شانس که دارم یه دونه هماتوم شده 2 تا دیشب رفتم سونو نی نی

نازم 7هفته و 3 روزش بود خدا رو شکر صدای قلب نی نیمو شنیدم اما این هماتوم جدیده که پایین ساکه

خیلی نگران کننده ست 2 هفته دیگه

باید استراحت کنم و امپول و کپسول و قرص استفاده کنم بعدش برم برای سونو مجدد تا ببینیم خدا چی

میخواد ............................................. تو رو خدا التماس دعا

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (11)

سحر مامان آمیتیس
4 دی 91 13:00
وای مهتاب نترسونم انشالله برطرف میشه نی نی عسل رو صحیح و سالم به دنیا میاری فقط خیلی مواظب خودت باش اعصابم خوردشد.اومدم خبرخوب بشنم حالم گرفته شد.خدایا خودت کمک کن.


گلم نگران نباش هرچی خدا خودش صلاح بدونه همون میشه توکل بر خدا ما که خودمونو سپردیم به خودش
علامه كوچولو
4 دی 91 13:02
سلام خانوم گل
نگران نباش خودت كه بهتر ميدوني اگه به صلاح و خيرت باشه خدا همه جوره هواتو خواهد داشت
توكل بر اسم اعظمش منم برات دعا ميكنم


سلام ممنون عزیزم توکل بر خدا
فاطمه مامان زهرا
4 دی 91 15:17
سلام مامانی خصوصی داری


اخخخخخخخخخخخخ جووووووووووون
مامی امیرحسین
5 دی 91 14:25
اگه قابل باشم دعات میکنم گلم
اما خیلی ها همین دوره رو گذروندن و الان بچه هاشون صحیح و سالم کنارشونه انشالله خیره


مرسی عزیزم از لطفت واقعا ممنونم
مامان صدرا
5 دی 91 14:42
عزیزم نگران نباش و اصلا هم غصه نخور همه چیز دست خداست. خواهرم توی سونوگرافی سه ماهه دوم بهش گفتند که نینی مشکل اساسی داره و احتمالا باید سقط بشه. ما خیلی ناراحت شدیم و همه چی رو سپردیم به امام رضا (ع) و حضرت ابوالفضل (ع). دفعه بعد که رفت دکتر خدا رو شکر مشکل به اون بزرگی حل شده بود. حالا هم ما منتظریم علی اکبرمون عید به دنیا بیاد.
مراقب خودت و نینی نازت باش.


عزیزم خدا رو شکر که نی نیتون سالمه ممنون که بهمون سرزدین بوووووووس
زينب (مامان فرشته آسموني امير عباس‌)
5 دی 91 15:48
سلام عزيزم...
چرا اينقدر نگراني...
انشالله كه همه چيز به خيري ژيش ميره و 33 هفته ديگه ني ني نازتو سالم بغل ميگيري


سلام فدات عزیزم مرسی ایشالا
نگین
7 دی 91 3:00
درود مهتاب جوننننننننننننننننن
عزیزم انقدر نگران نباش توکلت به خدا باشه اومکدم گفتم انشالا که خبر خوبی گذاشتی اما بیشتر نگرن شدم
تا میتونی استراحت کن مابرات دعا میکنیم انشالا که خیر باشه هر چی بدی هست ازتون دور باشه عزیزدلممممممم


ممنون عزیزم فدات
علامه کوچولو
8 دی 91 11:34
سلام
در چه حالی عزیزم بهتری؟


سلام قربونت مرسی
مامان طاها
8 دی 91 22:39
مهتابم سلام.خوبی گلم؟مبارکا باشه خانمی.خیلی خوشحال شدم.نگران نباش انشاالله بلا دوره گلم.منتظر خبرهای خوب می مونم


سلام عزیزم ممنون که بمون سرزدی
فاطمه مامان زهرا
13 دی 91 14:51
مهتاب جون کجایی؟؟؟؟؟؟ بیا یه خبر به ما بده . من که خیلی به یادت هستم .


ممنون عزیزم منم به یاد شما هستم