عشق ما حلماعشق ما حلما، تا این لحظه: 10 سال و 8 ماه و 30 روز سن داره
ازدواج عاشقانه ماازدواج عاشقانه ما، تا این لحظه: 16 سال و 5 ماه و 10 روز سن داره
باباجونی باباجونی ، تا این لحظه: 40 سال و 7 ماه و 17 روز سن داره
مامانی مامانی ، تا این لحظه: 37 سال و 1 ماه و 14 روز سن داره

عشق ما؛حلما

فرصتی برای نوشتن....

1391/9/27 11:59
نویسنده : مامان و بابا
1,088 بازدید
اشتراک گذاری

سلام

چند روزیه سرما خوردم از نوع شدییییییییید بعد از 26 سال عمری که کردم برای اولین بار سرفه میکنم اینم از شانس نی نی نازمه دیکه الهی برات بمیرم مامانی ...

دیروز نتونستم طاقت بیارمو رفتم برای سونو دقیقا 6هفته و 1 روزته نانازیه من دقیقا طبق lmpهفته 6

اما یه چیزی نگرانم کرده اینکه یه هماتوم ساب کوریونیک بالای ساک وجود داره که باید استراحت مطلق داشته باشم یک هفته و شیاف استفاده کنم برای جلوگیری از سقط (الهی لال بشم)

استراحت منم از امروز شروع شده

Sleepy Smileys

همسری طفلی امروز مرخصی گرفته که پیشم باشه که کمتر کار کنم بنده خدا از صبح که بیدار  شده در حال جارو کشیدنو دستمال کشیدنه دست گلش درد نکنه ایشالا وقتی نی نی نازمون به دنیا اومد با اون خنده های خوشگلش جبران زحماتشو بکنه

خلاصه تا یه هفته درمانگاه تعطیله و منو نی نی در حال استراحت فعلن باییییییییییییییییییییییییییی

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (14)

علامه كوچولو
27 آذر 91 11:43
سلام خانومي
اِ وا مادر!
سقط چي چيه؟ما نيني مونو به شما سپرديم مواظبش باش خووووووووووووب استراحت كن و تلقين مثبت داشته باش
يه هفته ديگه منتظر خبراي خوشت هستيم
لطف آقا پدر هم مستدام



فدات گلم تو رو خدا برامون دعا کن
عمه جون
27 آذر 91 12:08
بمیرم الهی از دیشب تا حالا از نگرانی حلام بده بعد ازظهر میایم پیشت خواهر مراقب باشی ها


خدا نکنه عزیزم منتظرم
مامان ابوالفضل
28 آذر 91 1:35
سلام جونم خیلی مراقب خودت باشی ها خانمی .
در ضمن از همین اول حسابی ناز کن برا بابایی ؛که حسابی حال میده
ظرفاروهم بده بشوره خلاصه همه ی کارای عقب افتاده رو سفارش بده.خوش باشید....
خیلییییییییییی مراقب نی نی کوشولومون باش .


سلام عزیزم اتفاقا کاری که بلد نیستم ناز کردنه بنده خدا تو کارای خونه از من سرو سوز دارتره نمیذاره حتی راه برم
NEGIN
28 آذر 91 1:46
درود به مهتاب عزیزمممممممم
عزیز دلم ت.کلت به خدا باشه انشالا که بلا ازتون دور باشه وخودت ونی نینازمون صحیح وسالم باشید.
پدر مهربون باید بیشتر از این مواظبتون باشه
ما هم براتون دعا میکنیم
خودت نگران نکن وفقط استراحت کن


سلام نگین جونم مرسی گلم لطف کردی امیتیس نازمو ببوس
خاله سارا
29 آذر 91 7:13
سلام گلم. حتی فکر کردن به این موضوع هم کار خیلی اشتباهیه. خیلی خیلی مواظب خودت باش. دلم همش پیشته و دوست دارم بیام بهت سر بزنم ولی چه کار کنم که از یه طرف داداشت نیست و من تنهام از طرف دیگه این چند روزه پشت سر هم امتحان و کلاس دارم و همش دانشگاهم. با این حال همش دارم براتون دعا می کنم و به فکرتونم. خیلی خیلی دوست دارم. بوووووووووووووووووووووس


قربونت بشم عزیزم راضی به زحمتت نیستم گلم مرسی که به فکرمونی ممنون از لطفت
علامه كوچولو
29 آذر 91 9:45
در كاسه غير پسته خندان نديده اند
بادام تلخ درد يتيمان نديده اند
گفتند نيست از شب يلدا درازتر
پيداست كه شام غريبان نديده اند
شهادت سه ساله نازدانه آقا رو تسليت ميگم التماس دعا


منم به نوبه خودم شهادت حضرت رقیه (س) رو به شما تسلیت میگم التماس دعا
فاطمه مامان زهرا کوچولو
29 آذر 91 11:59
سلام خصوصی داری مهتاب جون


جونمی جوووووووووون
فاطمه مامان زهرا کوچولو
29 آذر 91 12:03
راستی از این فرصت کمال استفاده رو ببر و ختم قرآنت رو شروع کن . ما رو هم فراموش نکن، ما به یادت هستیم


ان شاا... التماس دعا
مامان ابوالفضل
29 آذر 91 14:26
کاروان میرود و دخترکی جا ماندست

وسط باغ حزان قاصدکی جا ماندست

لخته خون نیست که در چشم کبودش پیداست

سر باباست که در مردمکی جا ماندست

با نگاهی به رخش در دل خود مادر گفت

نکند در کف دستش فدکی جا ماندست

هاتفی داد ندا قامت این قافله را

قدری آهسته ببندد ملکی جا ماندست


جانم به فدایت رقیه جان مشکل منو با اون دستای کوچولوت باز کن تو رو به حق علی اصغر برادر کوچولوت قسم میدم
مامی امیرحسین
29 آذر 91 21:03
خاله نالاحت نباش مامان منم همین جولی بود همش باید استلاحت میکلد شخته ولی زودی تموم میشه


قربونت بشم خاله برام دعا کن بووووووووووووس
سحرمامان آمیتیس
1 دی 91 18:18
سلام واااااااااااااای تور خدا این چیزهارو ننویس به دلت هم بد نیار عزیزم با کلی ذوق اومدم تو وبلاگت نگران نباش آجی با استراحت درست میشه منم 20روز استراحت مطلق بودم شیاف ساکلوژیست هم استفاده میکردم تازه مشکل کم شدن آب کیسه آب هم داشتم خدا خودش یزرگه کمک میکنه ولی الان فرصت خوبیه واسه ختم قران ماهاکه شاغلیم یه کم سخته واسمون وقتی خونه ایم بهترین فرصته.مواظب خودش باش عزیزم مواظب گل پسرمون هم باشه: D


سحرمامان آمیتیس
1 دی 91 18:20
خوب دلم افتاده عسلمون پسمله از حالا ب فکر اسم های خوشگله پسملی باش برو رو سایت ثبت احوال پراز اسم های اصیل ایرانی و با معنی
علامه كوچولو
3 دی 91 7:53
كجايين پس؟ دوخط نوشتين خسته شدين بياين ديگه منتظر گزارش احوالاتيم
سحر مامان آمیتیس
3 دی 91 11:18
کجااااااااااااااااااااااااااااااییییییییییییییییییییی؟