عشق ما حلماعشق ما حلما، تا این لحظه: 10 سال و 8 ماه و 28 روز سن داره
ازدواج عاشقانه ماازدواج عاشقانه ما، تا این لحظه: 16 سال و 5 ماه و 8 روز سن داره
باباجونی باباجونی ، تا این لحظه: 40 سال و 7 ماه و 15 روز سن داره
مامانی مامانی ، تا این لحظه: 37 سال و 1 ماه و 12 روز سن داره

عشق ما؛حلما

خانواده ما

1391/7/10 17:20
نویسنده : مامان و بابا
252 بازدید
اشتراک گذاری

قلبگشنگ مامان شما یه بابای خیلی مهربون و نانازی داری که مشتاقانه منتظر دیدنته یه مامان طاطای عزیز داری (مامان مامان) که الهی قربونش بشم بهترین مامان دنیاستو یه لحظه دوری از اون برام اندازه ١٠ سال میگذره یه بابا علیرضای مهربونو صبور داری که اونم بهترین بابای دنیاست که من فکر میکنم خدا مثل اون دیگه تو دنیا نیافریده البته این حرف همه اوناییه که میشناسنش یه دونه دایی داری (دایی محمدرضا) که واقعا یدونه است بابا دردونه است و همراز من تو دوران مجردیم یه خانم دایی عزیز داری که تو مهربونی تکه و من عاشقشم و مثل خواهره برام یه مامان معصومه داری(مامان بابا) که خیلی مهربونو عزیزه که ایشالا خدا برامون حفظش کنه یه بابا رضا داری (بابای بابا) که عزیزترین پدرشوهر دنیاست یه عمه داری که از خوبی تا نداره و برای من مثل خواهر میمونه و بالاخره یه دختر عمه جیگر داری که خیلی دوستش داریم اسمش حانیه خانمه خیلی بامزه است خوشگل خام داییشه اون عکس بالای صفحه عکس حانیه طلاس که روز عید غدیر باباجون ازش عکس گرفت ماهم چون واقعا دوسش داریم عکش نازشو اونجا گذاشتیم......... الهی برات بمیرم عزیز دلم تو نه خاله داری نه عمو اما میتونی شوهر عمه توکه مرد خوبو مهربونو زحمت کشیه رو عمو صدا کنی اما خاله چی؟  اکشال نداره باید با واقعیت روبرو شد و قبولش کردلبخند خدا ایشالا عزیزانمون رو برامون حفظ کنهماچ

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (1)

خانوم دایی
11 مهر 91 0:03
سلام عزیزم. من چون دوست دارم برای مامانت به جای زن داداش مثل خواهر باشم برای همین هم پیشنهاد میدم شما هم منو خاله صدا کنی. قبوله؟؟؟؟


اخ جون اگه شما ناراحت نمیشید با کمال میل قبول میکنم خاله جون دوست دارم یه دنیا بووووووووووس