عشق ما حلماعشق ما حلما، تا این لحظه: 10 سال و 8 ماه و 26 روز سن داره
ازدواج عاشقانه ماازدواج عاشقانه ما، تا این لحظه: 16 سال و 5 ماه و 6 روز سن داره
باباجونی باباجونی ، تا این لحظه: 40 سال و 7 ماه و 13 روز سن داره
مامانی مامانی ، تا این لحظه: 37 سال و 1 ماه و 10 روز سن داره

عشق ما؛حلما

خدا جونم شکرت..........

1392/10/10 0:41
نویسنده : مامان و بابا
301 بازدید
اشتراک گذاری

خدا رو صد هزار مرتبه شکرهورا نی نی زینب جونم به سلامتی به دنیا اومدهورا یه نی نی سالم و فسقلی الهی

بگردم امروز تو وبلاگ زهرا کوچولو این خبر خوب رو خوندم و کلی ذوق کردم و خدا رو شکر کردم امروز امتحان

داشتم مثلا صبح که میخواستم درسمو یه مروری بکنم یه دفعهخیال باطل یاد زینب افتادمو فکرم میرررررررررررفت رشت

و از اونجا میرفت بیمارستانی که زینب جون زایمان کرده و از اونجا میرفت تو بخش جراحی و بعد تو اتاق و بعد

روی تخت که یه مامان مهربون یه نی نی نازو خوشگلو و فسقلی رو بغل کرده و با وجود دردی که داره داره با

عشق به جیگر گوشش شیر میده که یه دفعه به خودم اومدم و دیدم بلهههههههههه ساعت نزدیک 8 و من

باید اماده رفتن بشمتعجب

....زینب جونم قدم نو رسیده مبارک خدا شمارو برای نازنین زهرا و نازنین زهرا رو برای شما حفظ کنه....

راستی گفتم امتحان یاد حلمایی افتادم طفلی دخملکم روزایی که من امتحان دارم با مامانش و باباش راهی

دانشگاه میشه اونم تو اووووووووووج خواب الهی بمیرم مامانی منو ببخش که این قدر اذیتت میکنم ناراحت

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (17)

فاطمه مامان زهرا
11 دی 92 1:29
مهتاب جلن نمي دونستم دانشجويي ! آفرين كه درس مي خوني ما با وجود گل دخترمون فقط مي تونيم آواز بخونيم البته يه كم از مرزهاي علم مونده كه ما هنوز تسخيرش نكرديم كه گذاشتيم براي دوران ميانسالي !
مامان و بابا
پاسخ
ای بابا عزیزم یکی نیست به من بگه نونت نبود ابت نبود درس خوندنت دیگه چی بود
فاطمه مامان زهرا
11 دی 92 19:31
اين سؤالي كه گفتي : نون و آب و .... من در دوره ارشد بارها از خودم پرسيدم و بعد به اين نتيجه مي رسيدم كه خيليها آرزو دارند كه جاي من سر كلاس بنشينن پس بهتره نا شكري نكنم !البته درس خوندن با بچه يه چيزه خاصيه !! حالا ترم چندمي ؟
مامان و بابا
پاسخ
اخراشه دیگه واحد کم بر میدارم بس که تنبلم چله افتاده بهش مامایی رو که خوندم هوس خوندن علوم تربیتی کردم ایشالا میخوام اینو ادامه بدم توکل بر خدا و دعای دوستان
〰〰مامانِ چشمه بهشتى〰〰
11 دی 92 22:02
آره منم خيلى يادش رو مى كنم ايشالله كه سلامت باشن و خدا كمكش كنه و قوت بهش بده اِ..... پس حلما خانم از الان دانشجو هستن ...!!!
مامان و بابا
پاسخ
ایشالا عزیزم بله خاله کوچیکترین دانشجوی دانشگاه
زری مامان مهدیار و صدرا
12 دی 92 11:14
ایشالا موفق باشی مهتاب جونم فدااااااای حلما بشم من که از الان درس خوندن رو شروع کرده
مامان و بابا
پاسخ
قربونت گلمخدا نکنه
مامان راضی
13 دی 92 14:30
انشاله همه ی امتحاناتا به خوبی بدی عزیز دلم . از طرف من حلما جونا ببوس
مامان و بابا
پاسخ
مرسی گلم ایشالا چشم حتما
مامان عسل
13 دی 92 14:46
سلام عزیزم 5 ماهگیت مبارک
مامان و بابا
پاسخ
ممنون خاله جون
مرضيه (مامان محمدمهدي)
14 دی 92 15:51
خدا رو صد هزار مرتبه شكر دخترمون از الان پاش به دانشگاه باز شده
مامان و بابا
پاسخ
الحمدلله بلهههههههه دختر منه دیگه
مامان فاطمه
14 دی 92 18:11
خدا الهی حلما رو صبرش بده منم میخواستم ارشد شرکت کنم ولی هرچی سبک و سنگین کردم دیدم بچم گناه داره باشه یکی دوسال دیگه البته اگه تا اون موقع تنبل نشم و بی خیال
مامان و بابا
پاسخ
اره بابا منم دیگه وسطاش بود که باردار شدم راه دیگه ای نداشتم وگرنه تنبل تر از این حرفام
فاطمه مامان زهرا
15 دی 92 0:24
٥ماه و يك روز و شش ساعتگيت مبارك دخمل طلا
مامان و بابا
پاسخ
ممنون خاله جون
زینب مامان نازنین زهرا
15 دی 92 14:27
سلاااااااااااااااااااااااااااام عزیزم بابا شوکه شدم با این پست ... خییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییلی ممنون از محبتت مهتاب گلی... ای جانم ... وقتی حلما دانشجو میشود
مامان و بابا
پاسخ
به به سلاااااااااااام مامان خوشگله خوشحالمون کردی عزیز
مامان ابوالفضل
16 دی 92 11:26
سلام .امیدوارم موفق باشی مامانی حواست به دخمل گلی باشه تو این هوا . راستی بفرما ما اپیدیم.
ماما ن آیدا
18 دی 92 11:24
عزیزم ماهگرد 5 ماهگیت مبارک
مامان و بابا
پاسخ
ممنون خاله جون 5 ماهگی ایدا جونم مبارک
ماما ن آیدا
18 دی 92 11:26
خانومی عزیزم خداییش آب وهوای اراک مخصوصا بعدازاینکه برف میاد وحشتناک سرد میشه الهی دختر گلمو میبری دانشگاه مواظبش باش مریض نشه
مامان و بابا
پاسخ
اره واقعا وحشتناکه خدا خودش کمک کنه
ماما ن آیدا
18 دی 92 11:28
خانومی شما کدوم دانشگاه درس میخونید چون من دانشجوی دانشگاه فلق بودم ورودی 82
مامان و بابا
پاسخ
راست میگی ؟ من دانشگاه ازاد خ دانشگاه معلومه که 2 سال از من بزرگتری
مامان عسل
18 دی 92 15:09
حلما پس این مامانت کی امتحاناش تموم میشه؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟ بابا دلمون واست یه ذره شده
مامان و بابا
پاسخ
خاله جونم ایشالا 2 شنبه 2 تا امتحان تو یه روز داره از الان گریه اش گرفته
مامان عسل
19 دی 92 12:45
ای خدای مهربون زودی دوشنبه بیاد تا حلما از دست امتحان راحت بشه
مامان عسل
23 دی 92 18:01
بالاخره دوشنبه تموم شد پس همساده کجایی؟؟؟؟؟ حلما جونم کجایی؟؟؟؟ بابا این دلمون تنگیدددددددددددددد
مامان و بابا
پاسخ
سلام گلم به خدا از این همه لطف شما من شرمنده ام فدات بشم ما هم خیلی دلمون براتون تنگ شده بود