عشق ما حلماعشق ما حلما، تا این لحظه: 10 سال و 8 ماه و 23 روز سن داره
ازدواج عاشقانه ماازدواج عاشقانه ما، تا این لحظه: 16 سال و 5 ماه و 3 روز سن داره
باباجونی باباجونی ، تا این لحظه: 40 سال و 7 ماه و 10 روز سن داره
مامانی مامانی ، تا این لحظه: 37 سال و 1 ماه و 7 روز سن داره

عشق ما؛حلما

هیس!!!!!......

1392/9/27 16:19
نویسنده : مامان و بابا
696 بازدید
اشتراک گذاری

همش به مامانم میگم باید موقع خواب من همه جا تاریک باشه اما کو گوش شنوا به خاطر همین مجبورم خودم یه کاری کنم........

نی نی

اخیش حالا خوب شد

.

.

.

.

.

ای بابا مثل اینکه باید کلا این طوری بخوابم

نی نی

عزیز مامان عاشق این مدل خوابیدنتمماچقلبماچقلبماچقلب

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (26)

علامه کوچولو
27 آذر 92 16:53
الاااااااااااااااااااهی چرا اذیتش میکنین؟براش یه چشم بند نازک و راحتی بدوزین تا نور اذیتش نکنه
مامان و بابا
پاسخ
وااااا راست میگی؟ مگه میشه؟
〰〰مامانِ چشمه بهشتى〰〰
27 آذر 92 18:02
الهى قربون دستاى كپليش ...
مامان و بابا
پاسخ
خدا نکنه خاله جون
مامان آیدا
27 آذر 92 18:10
ای جون خاله عزیز دلم عزیزم آیاهم همش موقع شیرخوردن وقتی که خوابش میاد دستشومیزاره جلوی چشماش میخوابه من نمیدونستم به خاطر اینه که نوراذیتش میکنه
مامان و بابا
پاسخ
الهی قربون هر دوشون بشم من
مامان ابوالفضل
28 آذر 92 0:11
ای قربون اون دستای خوشمزه اش .آره ابوالفضل منم همینطوری بود
مامان و بابا
پاسخ
خدا نکنه خاله جون پس همه بچه ها اینطورین فدای هرچی نی نی نازنازیه
قالب و تقویم کودکانه
28 آذر 92 8:27
نرم افزار منحصر به فرد مخصوص کودکان با بيش از صد نوع قاب عکس زيبا و فانتزي اين نرم افزار به شما اين امکان را ميدهد که بدون نياز به داشتن دانش خاصي از اين نرم افزار استفاده کنيد هم چنين قادر خواهيد بود عکس هاي خود را رتوش يا آرايش کنيد و رنگ و کنتراست عکس را نيز تغيير داده و از افکت هاي مختلف اين نرم افزار استفاده کنيد. اين نرم افزار تماما ژاپني بوده و به همراه اموزش به شما ارائه خواهد شد. با يک بار بازديد ضرر نمي کنيد.
علامه كوچولو
28 آذر 92 8:59
اره باباااااااااااااا راست ميگم!اوايل عقد كه خونه همسرم شون ميرفتم هميشه قيافه ماينجوري بود... اون زمان خواهر و برادرش مجرد بودند با توجه به اينكه قانون بود حتما لامپ توو حياطشون روشن باشه و از طرف ديگه لامپ اكواريومهاشون فضا رو روشن ميكرد شبها به نور ضعيف هم حساس بودند و از چشم بند استفاده ميكردند الان هم عمه جون محمدباقر شبها خونه ما به جاي چشم بند جامونده ش ار روسريش كمك ميگيره ................ الان يه چي متوجه شدم... حلماجان به خاطر اين كه حين شير خوردن دارين ازش عكس ميگيرين خودش صورتشو شطرنجي كرده
مامان و بابا
پاسخ
عجب طفلی بچم عادت کرده بس که ازش عکس میگیریم فکر نکنم از اون نیست
زینب مامان نازنین زهرا
28 آذر 92 22:38
ااااااااااااااااااااااااااااااااای جااانم چه قدر نازنازی ... مهتاب این عکسارو میبینم دلم غش میره برای بغل کردن زهرای خووودم ... یعنی منم این جوری بغلش میکنم ... دلم اب میشه برای اون لحظه ها
مامان و بابا
پاسخ
فدات گلم اره ایشالا چرا که نه
مامان عسل
29 آذر 92 18:58
قربون دستای توپولت بشم نازنازی . ماشالله
مامان و بابا
پاسخ
ممنون خاله مهربونم برای شما و برای عسلکم
مامی امیرحسین
29 آذر 92 19:53
جانننننننننننننننننننننننننم
ی مامان منتظر
30 آذر 92 8:14
الهی قربونش برم که خودش داره شرایط خوابش رو مهیا میکنه...
مامان و بابا
پاسخ
خدا نکنه عزیزم ممنون که به ما سرزدین
مرضيه (مامان محمدمهدي)
30 آذر 92 10:13
الهي فداي دستاي كوچولوش بشم محمد مهدي موقع شير خوردن محكم منو مي چسبه تا يه وقت فرار نكنم
مامان و بابا
پاسخ
خدا نکنه خاله جون فدای هر چی نی نی با نمکه
مامان گلشيد
30 آذر 92 11:30
الهي قربونت برم با اون دستاي كوچولوت
مامان و بابا
پاسخ
خدا نکنه خاله جون
مامان هستي
1 دی 92 10:35
واي عزيزم چقدر باحاله مي بوسمش به ما سربزن
مامان و بابا
پاسخ
ممنون عزیزم باحالی از خودتونهچشم خدمت میرسیم
مامان عسل
1 دی 92 16:48
حلما جون دوستم تدایی ؟؟؟ هسمایه مهربونم
مامان و بابا
پاسخ
عزیزم همین دورو براییم مامانم امتحان داره براش دعا کن امتحاناشو 20 بگیره
مامان عسل
2 دی 92 0:11
انشالله مامانت 20 بشه . بابای منم امتحان داره ولی من نمیذارم درس بخونه بابایی می خواد فرار کنه بره تهران از دست من
فرشته
2 دی 92 17:43
سلامممممم الهی که من فداش بشمممممممممم از فاطمه جان خبر داری؟ نی نی خوبه؟ نیومدی پیشم؟؟ منو ببخش خیلی کم حوصله شدم
مامان و بابا
پاسخ
سلام خانوووووووم به به چشم ما روشن ممنون هر دو خوبن خدا رو شکر گلم من هر روز میام اما خبری ازت نبود ماشالا همیشه به زیارتی خوکشلم چرا بی حوصله شدی دشمنت بی حوصله باشه
زری مامان مهدیار و صدرا
3 دی 92 23:10
الهی فدای این ژستای بامزه ت بشم کلافه شده اینقدر فلاش دوربین به چشمش خورده بچه م
مامان و بابا
پاسخ
واقعا راست میگی باباش ما رو کشت بس که از این فسقل ما عکس گرفت
مامان راضی
4 دی 92 11:58
ای جووونم چقدر ناناسه خدا حفظش کنهناز این دستای کو کو لو شا برم دوست داشتی به وب دخمل تو راهی منم سر بزن لینکتون کردمفدات
مامان و بابا
پاسخ
ممنون عزیزم از لطفت چشم مزاحم میشیم
فرشته
4 دی 92 19:57
دلم برات تنگ شده بود..... کاشکی منم مادر بشم........................................
مامان و بابا
پاسخ
قربونت یشم عزیزم ما هم دلمون برات تنگ شده ان شاالله سال دیگه این موقع عکس نی نی نازتو برامون میذاری دختر همش 3 ساله ازدواج کردی چقدر عجولی
مامان عسل
7 دی 92 22:32
حلما دوست داریم ما
مامان و بابا
پاسخ
فدات بشم عزیزم ما هم دوست داریم
زینب مامان نازنین زهرا
7 دی 92 23:22
سلااام مهتاب جونی ... خانومی فردا به دلایلی باید برم سزارین .دعام کن مهتاب بچه 37 هفتشه وزنش 2700 ... ذعا کن سالم باشه ... خیییییییییییییییییییییلی دعام کن
مامان و بابا
پاسخ
اخه الهی فدات شم ایشالا به سلامتی برات دعا میکنم عزیزم خدا پشت وپناهت باشه
مامان گلشيد
8 دی 92 8:00
موضوع انشا: " خوش بختي" به نام خدا خوش بختي يعني اينكه "قلب مادرت بتپد" به سلامتي همه مامانا با همه جوجوهاشون
علامه كوچولو
8 دی 92 12:28
سلام در يكشنبه اخر ماه صفر(يعني امروز) براي گشايش كارها و رزق و روزي فراوان و حلال سوره هاي (انشراح-التين-نصر- اخلاص- ناس- فلق-حمد) هر كدام هفت مرتبه قبل از غروب افتاب بخوانيد التماس دعا
مامان و بابا
پاسخ
وای ارام جونم دیر کامنتتو دیدم افسووووووووووووووووووووس
فاطمه مامان زهرا
8 دی 92 21:32
يه وقت فكر نكني من اينجا نمياما ! من ميام ولي مي بينم بچه خوابيده يواش برمي گردم مي رم بيدار نشه نازگل خانوم النگوشو نيگا كنين ! ايشالا النگوهاي عروسيت خاله جون
مامان و بابا
پاسخ
ممنون عزیزم که اینقدر رعایت میکنی
خاله
11 دی 92 18:09
خدا حفظش کنه خیلی ماهه وب دختری منم بیاید................... منتظرمااااااااااااااااااااااااااااااااااااا
مامان و بابا
پاسخ
ممنون عزیزم چشم
مامان تسنیم خانوم
13 دی 92 13:43
عزیزم خوب مامانی جان یا نور را کم کن یا خودت دستت را بگیر جلوی چشمای نازش من روش دوم را انجام میدم
مامان و بابا
پاسخ
ممنون از راهنماییتون چشم