عشق ما حلماعشق ما حلما، تا این لحظه: 10 سال و 8 ماه و 29 روز سن داره
ازدواج عاشقانه ماازدواج عاشقانه ما، تا این لحظه: 16 سال و 5 ماه و 9 روز سن داره
باباجونی باباجونی ، تا این لحظه: 40 سال و 7 ماه و 16 روز سن داره
مامانی مامانی ، تا این لحظه: 37 سال و 1 ماه و 13 روز سن داره

عشق ما؛حلما

مهدیا..........

1391/8/8 12:38
نویسنده : مامان و بابا
223 بازدید
اشتراک گذاری

 در تمنای نگاهت بی قرارم تا بیایی !

من ظهور لحظه ها را می شمارم تا بیایی !

خاک لایق نیست تا به رویش پا گذاری !

در مسیرت جان فشانم گل بکارم تا بیایی !

  

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (6)

خاله سارا
8 آبان 91 21:46
به خدا در هوس دیدن روی تو دلم تاب ندارد/ نگهم خواب ندارد/ قلمم گوشه دفتر غزل ناب ندارد/ همه گویند به انگشت اشاره/ مگر عاشق داخسته دلداده دلسوخته ارباب ندارد؟/ تو کجایی؟ تو کجایی؟/ شده ام باز هوایی؟ شده ام باز هوایی؟


اللهم عجل لولیک الفرج
خاله سارا
8 آبان 91 22:12
سلام خوشحال میشیم به ما هم سر بزنید
yazahra-shahadat.blogfa.com
خواهر جونم منتظرتم


سلام خواهر مبارکه چشم حتمن میام
عمه جون
9 آبان 91 11:34



بوووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووس
زینب (مامان فرشته آسمونی امیرعباس)
9 آبان 91 21:33
سلام ... هی وای من ... حواس ندارم که خواهر ...الان لینکت کردم... دعا کن منم مامان نی نی های سالم و صالح بشم انشالله


سلام گلم ممنون اتفاقا فردا اگه حضرت معصومه بطلبه می خوایم بریم پابوسش اگه لایق باشیم حتما برات دعا میکنم
خاله سارا
11 آبان 91 10:41
سلام. پس کجایی خواهری؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟



سلام خواهر جون دیروز که صبح و عصر درمانگاه بودم امروزم که سرکار بودم الانم فقط یه سر اومدم ببینم چه خبره کی به ما سر زده کی نزده ممنونم که اومدی به زودی بر میگردم البته با دست پر ایشالا
عمه جون
11 آبان 91 18:28
سلام پست بالاییتون برای من باز نمی شه می خواستم ادامه مطلب رو ببینم نمی شه پیامم نمی شه گذاشت


سلام سعیتو بکن تو میتونییییییییییییییییییییییییی