عشق ما حلماعشق ما حلما، تا این لحظه: 10 سال و 8 ماه و 26 روز سن داره
ازدواج عاشقانه ماازدواج عاشقانه ما، تا این لحظه: 16 سال و 5 ماه و 6 روز سن داره
باباجونی باباجونی ، تا این لحظه: 40 سال و 7 ماه و 13 روز سن داره
مامانی مامانی ، تا این لحظه: 37 سال و 1 ماه و 10 روز سن داره

عشق ما؛حلما

دوتا دیدار فراموش نشدنی ....

1395/4/21 15:53
نویسنده : مامان و بابا
383 بازدید
اشتراک گذاری

سلام وروجک مامان 

میخوام دو تا از دیدار های فراموش نشدنی با دوستای نی نی وبلاگیمون که عاشقشونم رو اینجا ثبت کنم که وبلاگت مزین بشه با عکسای خوشگل دوستامون یکی از ملاقات ها مربوط میشه به تقرببا 3 ماه پیش که رفته بودیم مشهد و تو حرم امام مهربونیها دوستای خوشگلمونو دیدیم دوست نازنینم فاطمه جون با فرشته های خوشگلش سید پارسا و حلما سادات عزیز و دوست داشتنی که وقتی دیدمشون داشتم بال درمیاوردم و اصلا باورم نمیشد که بعد از یکسال دوستی مجازی بتونم ببینمشون 

دومین ملاقات و دیدار مربوط میشه به دو هفته پیش تقریبا که رفتیم تهران و به صورت خیلی یهویی و مزاحم الهه جون و خانواده ی عزیزش شدیم بلههههه الهه دوست نازنینم مامان سلما ی خوشگلم بعد لز 2-3 سال دوستی مجازی موفق شدم دوست خوشگلمو دختر عروسکشو ببینم و 5-6 ساعتی با هم بودیم و به من که خیلی خوش گذشت وای به حلما که بی نهایت خوش گذشت و حس شرمنده لطف و محبت و مهمان نوازیشون شدیم ایشالا له زودی بتونیم جبران کنیم و قابل بدونن و خونه ما هم بیان ایشالا

لطفا برای دیدن عکسها تشریف بیارین ادامه مطلب دوستون دارم بووووس

اقا پارسا و حلما سادات گل و عشقولی که من فقط دلم میخواست حلما کوچولو رو بچلونم و گازش بگیرمخندونک

و این خانوم ناز و جیگر هم سلما جونی


پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)