عشق ما حلماعشق ما حلما، تا این لحظه: 10 سال و 9 ماه و 2 روز سن داره
ازدواج عاشقانه ماازدواج عاشقانه ما، تا این لحظه: 16 سال و 5 ماه و 13 روز سن داره
باباجونی باباجونی ، تا این لحظه: 40 سال و 7 ماه و 20 روز سن داره
مامانی مامانی ، تا این لحظه: 37 سال و 1 ماه و 17 روز سن داره

عشق ما؛حلما

روز کودک

1391/7/19 13:35
نویسنده : مامان و بابا
225 بازدید
اشتراک گذاری

روز کودک مبارک

امروز روز کودکه این روزو به همه نی نی های ناز تبریک میگم به خصوص به حانیه طلای خودمون که تنها

کودک خانواده است البته تو وبلاگش پیام تبریک گذاشتما ...

کودک نداشته خودم روزت مبارک !!!!!!!!!

چقدر مسخره نوشتم نمیدونم چرا امروز اینجوریم حس خوبی ندارم یکم دلم گرفته حدود یه هفتس که

دلشوره عجیبی دارم این روزا سریع عصبانی میشم نمیدونم  .........خدایا ارامشی عطا کن .........

امروز ادرس وبلاگ هر عزیزیو که داشتم براش پیام تبریک گذاشتم تا یه خورده اروم بشم خداییش بی تاثیر

نبود  تا بعد ........................................یا علی

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (3)

عمه جون
17 مهر 91 11:25
قربونت برم خواهر چی شده آخه ناراحتید رو نبینمها


سلام قربونت برم چیزی نبود اینجوری نوشتم تا برام پیام بذارید قاطی دارم دیگه!!
خاله سارا
17 مهر 91 12:45
سلام خواهر جونی چرا دلت گرفته عزیز دلم میتونم کمکت کنم؟؟؟؟ آخه طاقت دیدن ناراحتی شما را ندارم فدات شم ما دربست در خدمتیما و آماده ارائه هر گونه خدمتی


سلام خواهر جونم چیزی نیست با دیدن پیامت برطرف شدمنون از لطفت عزیزم
سحرمامان آمیتیس
21 مهر 91 17:47
salam mahdie joonam khobi dokhtar daie joonam ghameto nabinam avalan webloget mobarak ishalah ta kamtar az 1mah dige khaterate bardarito inja bekhonam dovoman mer3000000000 ke be web ma sar mizani maaaaaaach


فدات بشم خوکشلم