عشق ما حلماعشق ما حلما، تا این لحظه: 10 سال و 7 ماه و 28 روز سن داره
ازدواج عاشقانه ماازدواج عاشقانه ما، تا این لحظه: 16 سال و 4 ماه و 8 روز سن داره
باباجونی باباجونی ، تا این لحظه: 40 سال و 6 ماه و 15 روز سن داره
مامانی مامانی ، تا این لحظه: 37 سال و 12 روز سن داره

عشق ما؛حلما

اخرین سونو.....

1392/4/14 12:11
نویسنده : مامان و بابا
273 بازدید
اشتراک گذاری

سلام خانوم کوچولوی خودم میخوام از اخرین سونوگرافی که انجام دادم بگم

در تاریخ 10/4/92 به دلیل اینکه تکونای دخملی کم شده بود به پیشنهاد یکی از متخصص های زنان

درمانگاهمون سونوی اورزانسی انجام دادم خدا رو شکر همه چیز خوب بود فقط خانم طلا از حالت سفالیک

بهحالت بریچ در اومده بودن و اینکه یه مقدار از حجم کیسه اب کم شده البته سر مرزه و باید تا میتونم مایعات

مصرف کنم دخملی من 5/34 هفته بود با وزن 2247gr که به نظرم یه مقدار چوکولوهه به همین خاطر یه چند

روزی استعلاجی گرفتم تا یه خورده استراحت کنم تا نی نی مون تپلی بشه خدا جونم مواظب نی نی کوچولو

ما باش گلم 4 هفته دیگه تادیدار ما مونده دوست دارم خوشگلم

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (4)

مشاور تبلیغاتی (خورشید)
13 تیر 92 18:42
درود بر شما.. دوس داری وبلاگ شخصی داشته باشی ؟دوس داری وبلاگت زیبا باشه؟پس به وبلاگ پارسایی سر بزن و از نمونه های طراحی دایی دیدن کن ....منتظر حضور گرم شما هستیم.
مامان صدرا
15 تیر 92 10:06
انشاالله این هفته های باقیمانده بسلامتی سپری بشوند و دختری هم حسابی تپلی بشه و بسلامتی در آغوش بگیریش. مهتاب جونم بیشتر به خودت و نی نی برس.


فدات شم ممنون از این همه لطفی که به من داری
زينب مامان فرشته اسموني اميرعباس
23 تیر 92 20:44
سلام عزيييزم . مرسي ازمحبتت دوست خوبم . انشالله خانم طلاي ناز صحيح و سالم باشه و سالم به دنيا بياد انشاااااااالله . خانمي از راهنماييت خيييييلي ممنونم چشم رعايت ميكنم...


سلام گلم افرین به تو دختر حرف گوش کن عزیزم تو هم مواظب خودتو نی نی نازت باش بووووووووووووووووووس
عمه جون
3 مرداد 92 14:53