عشق ما حلماعشق ما حلما، تا این لحظه: 10 سال و 8 ماه و 19 روز سن داره
ازدواج عاشقانه ماازدواج عاشقانه ما، تا این لحظه: 16 سال و 4 ماه و 30 روز سن داره
باباجونی باباجونی ، تا این لحظه: 40 سال و 7 ماه و 6 روز سن داره
مامانی مامانی ، تا این لحظه: 37 سال و 1 ماه و 3 روز سن داره

عشق ما؛حلما

خبر خبر..........

1392/2/26 9:15
نویسنده : مامان و بابا
266 بازدید
اشتراک گذاری

سلام عزیزدل مامانی فدای اون تکونای با وقارت اینقدر به این تکونا عدت کردمو وابسته شدم که اگه 5 دقیقه

بگذره و از تکون خانوم طلا خبری نشه غم عالمو میگیرم نازنینم 3 شنبه مامان معصومه و عمه جون و هانیه

جون و باباش رفتن شمال جاشون خیلی خالیه دلم برای هانیه یه ذره شده در ضمن گلم یه خبر خوبم برات

دارم اونم اینه که............................عمه جون که وبلاگ ثمره عشق ما از اونه و مدتهاست غیر فعاله یه نی نی تو راه داره که هانیه خیلی ذوقشو میکنه و

همیشه به من میگه خانم دایی نی نی تو بذار خونه ما پیش نی نی خودمون تا من که ازشون بزرگترم مواظبشون

باشم همیشه هم تا منو میبینه اول شکممو بوس میکنه فدای مهربونیت بشم عزیزم خدا جونم همه نی نی

هایی که تو دل مامانیاشونن رو محافظت کن

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (2)

مامان صدرا
26 اردیبهشت 92 11:46
شب آرزوها شبی که خدا بی حساب می بخشد از اون شباست كه ميتونیم واسه هرچي دلمون خواست آرزو كنیم *اللهـم عجل لوليكـــ الـفــرج* مبارک باشه. عزیزم خیلی التماس دعا برای ما هم دعا کن که نی نی بیاد توی دلم و ما رو خوشحال کنه
علامه کوچولو
26 اردیبهشت 92 19:11
از رسول اکرم(ص) روایت شده که فرمودند: ” از نخستین شب جمعه ی ماه رجب غفلت نکنید چه آن شب را ملائکه “شب رغائب” نامند و آنچنان است که چون ثلث شب بگذرد در آسمانها و زمین ملکی باقی نمی ماند مگر اینکه درکعبه و حول آن جمع می شوند و خداوند به آنها خطاب فرموده ، گوید: ای ملائکه ی من ! هرچه میخواهید از من بخواهید … آنها گویند : پروردگارا !، حاجت ما این است که روزه داران ماه رجب را بیامرزی . خدای تبارک و تعالی فرماید : چنین کردم و مناسبتر آن است که هرکس این خبر را بشنود در این شب بر ملائکه درود بسیار بفرستد اَللُمّ عَجِّلِ لِوَلیِکَ اُلفَرَج . ما رو هم از دعای خیر خودتون محروم نفرماییدالتماس دعا