عشق ما حلماعشق ما حلما، تا این لحظه: 10 سال و 7 ماه و 29 روز سن داره
ازدواج عاشقانه ماازدواج عاشقانه ما، تا این لحظه: 16 سال و 4 ماه و 9 روز سن داره
باباجونی باباجونی ، تا این لحظه: 40 سال و 6 ماه و 16 روز سن داره
مامانی مامانی ، تا این لحظه: 37 سال و 13 روز سن داره

عشق ما؛حلما

الهی من فدات........

1392/1/24 9:24
نویسنده : مامان و بابا
290 بازدید
اشتراک گذاری

سلام

دیروز 17/01/92 رفتم سونو بالاخره جنسیت ناناز مامانی معلوم شد ...........

نی نی ما دخمله مامان قربونت بشه عزیز دلم تکونای نی نی از اول فروردین شروع شده دخملی ما تو 22

هفتگی و 6 روز  446 گرمه عزیزم هنوز نیم کیلو هم نیستی خدایا شکرت که منو لایق مادر شدن دونستی

همیشه فکر میکردم وقتی جنین توی شکم تکون بخوره به ادم حس بدی دست میده اما الان با هر تکونی که

میخوره جون میگیرم و خدا رو  شکر میکنم

 

عکس : کودک 5ماهه داخل رحم مادر

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (4)

مامان صدرا
19 فروردین 92 8:29
سلام عزیزم
خدا رو شکر که نی نی سلامته و یه دخمل ناز نازیه
انشاالله در پناه خانوم فاطمه زهرا و زینب کبری سلامت و شاد باشید.
داشتن دختر نعمت بزرگیه که خدا بهتون ارزانی داشته مراقب خودت و این نعمت بزرگ باش
برای من هم دعا کن که زود زود لذت تکون های یه نی نی ناز رو توی دلم حس کنم


سلام خانومی ممنون از لطفت عزیزم مگه تو نی نی نداری ؟ ایشالا به همین زودی زود به حاجتت برسی
زیتب مامان فرشته آسمونی امیرعباس
22 فروردین 92 16:53
سلام مبارکه ... انشالله سفید بخت بشه ..
بالاخره مادر دخملی شدی


سلام عزیزم ممنون قربونت بشم
مامی امیرحسین
22 فروردین 92 19:29
مبارک مبارک پس قطعی حلما صداش کنیم؟!!


ممنون با اجازه بزرگترها بلههههههههههه
نگین مامان آمیتیس
23 فروردین 92 14:18
درود به مهتاب عزیزممممممممم
وای چقدر خوش حال شدم مبارکههههههههههه ایشالا که به سلامتی و خوشی عزیزممممممممم



سلام ممنون گلم بووووووووووووس