عشق ما حلماعشق ما حلما، تا این لحظه: 10 سال و 7 ماه و 28 روز سن داره
ازدواج عاشقانه ماازدواج عاشقانه ما، تا این لحظه: 16 سال و 4 ماه و 8 روز سن داره
باباجونی باباجونی ، تا این لحظه: 40 سال و 6 ماه و 15 روز سن داره
مامانی مامانی ، تا این لحظه: 37 سال و 12 روز سن داره

عشق ما؛حلما

نی نی خوش قدم.........

1391/9/17 19:32
نویسنده : مامان و بابا
309 بازدید
اشتراک گذاری

شکلکهای جالب و متنوع آروینسلام مامانی خوشگل خودم نمیدونی از وقتی که اومدی چقدر هیجانو خوشحالی رو تو خونمون اوردی حالا فکر کن وقتی به دنیا بیای چی میشههههههههه ........

گلم جواب کلی ازمایشامو دیروز گرفتم خدا رو شکر همه چی خوب و ارومه با اینکه نمی خواستم فعلن همکارام بفهمن اما همکارای ازمایشگاه طاقت نیاوردن و ......

هر قسمتی که میرم اول بهم تبریک میگن و منم مات و مبهوت نگاشون میکنم و میگم از کجا فهمیدید میگن ازمایشگاه .........

عزیز مامان الهی قربونت بشم که اینقده از حالا خوشقدمی .........باباعلیرضا یک هته ای بود که حالش بد بود و همه ما نگران بودیم که نکنه نیاز به عمل داشته باشه و خدا رو شکر روزی که رفته بودن برای عکس منم جواب ازمایشم رو گرفتم و سریع به مامانم خبر دادم مامان جونم بنده خدا از یه طرف برای ما خوشحال بود از یه طرف نگران بابایی بود ظهر که همدیگرو دیدیم مامان گفت که بابایی سالم سالمه و هیچ مشکلی نداره خدا رو شکر همینطور فردای اون روز خونمونو تحویل دادن  خدایا ممنونم به خاطر همه نعمتات شششششششششششششکر

 خوشگلم الان 5 هفته هستی و من تا وقتی که موقع سونو بشه همینجوری دلشوره دارم خدایا تو رو به حق حضرت محمد (ص) فرزند سالمو صالح بهمون عطا کن که منم ان شا ا... اگر پسر بود اسم پیامبر بزرگوارمونو براش بذارم

.........................................الهههههههههههی امین...................................................

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (9)

نی نی فتو
17 آذر 91 11:38
سلام مامان مهربون با طراحی تقویم 92 برای کوچولوتون یه یادگاری قشنگ براش درست کنین تو قسمت طراحی تقویم منتظرتون هستیم
علامه کوچولو
18 آذر 91 17:44
چه اسم قشنگی
مرحبا به سلیقه تون


قربونت عزیز دلم
مامان ابوالفضل
18 آذر 91 20:35
سلام عزیزم.تبریک صمیمانه ی ما رو پذیرا باشید انشاالله که فرزندی سالم و صالح به حق امام حسین علیه السلام عطابشه به شما .خیلی خوشحال شدم وقتی خوندم .انشاالله که دوران بارداری خوب خوش و همراه باسلامتی کامل سپری کنی و هشت ماه دیگه عکس یه نی نی ناز و خوشکل و مامانی رو اینجا ببینیم.التماس دعا


سلام عزیزم خیلی خیلی ممنون از لطفت
negin
19 آذر 91 15:54
درود به مهتاب عزیزم و نی نی کوچولوشششششش
عزیز دلم خدا نی نی رو بهت ببخشه و همیشه پشت و پناهش باشه
معلومه وقتی مامانی به این خووبی و پاکی داشته باشه خود نازنینش هم خوش قدم میشه
مهتاب جونم اصلا به خودت سخت نگیر و در نهایت آرامش این دوره رو سپری کن
راستی هنوز نی نی نیومده خیلی گرفتار شدیا بهمون سر نمیزنی چند وقتهههههههههههههه
منم دلم تنگ میشه دیگه دوستممممم=
((
خیلی خیلییییییییی مواظب خودت باشششششش


سلام دوست جونم گلم من همیشه بهتون سر میزنم بووووووووووووس برای امیتیس خوشگله
زینب (مامان فرشته آسمونی امیرعباس)
21 آذر 91 0:38
سلام مهتاب جون ...
تبریک میگم انشالله به سلامتی به دنیاش بیاری و بزرگش کنی...
مهتاب جونم من گیج شدم ...
شما مگه مامان حلما نیستی
میشه از گیجی درم بیاری


سلام دوست جونم گلم منم مثل شما در ارزوی داشتن نی نی ناز نازی بودم حلما هم اسم نی نی خیالی منه
فاطمه مامان زهرا عسلی
21 آذر 91 11:03
سلام دوستم . خصوصی داری


عزیز ممنون از لطفت و حضور گرمت فدات
مامان زهرا
21 آذر 91 13:55
خصوصی داری مامانی


اخ جووووووون
مامان میثم وفاطمه
26 آذر 91 19:18
سلام عزیزم تبریییییییییییییییک انشاالله خداوند به شما فرزند صالح وسالم عطا بفرماید امین یا رب العالمین


سلام ممنون گلم ان شاا...
مریم
27 آذر 91 19:42
مهتاب جون امروز تو درمانگاه جات خیلی خالی بود. برات ارزوی سلامتی دارم مواظب خودت باش...


قربونت بشم عزیزم ممنون از لطفت برام دعا کن