عشق ما حلماعشق ما حلما، تا این لحظه: 10 سال و 8 ماه و 19 روز سن داره
ازدواج عاشقانه ماازدواج عاشقانه ما، تا این لحظه: 16 سال و 4 ماه و 30 روز سن داره
باباجونی باباجونی ، تا این لحظه: 40 سال و 7 ماه و 6 روز سن داره
مامانی مامانی ، تا این لحظه: 37 سال و 1 ماه و 3 روز سن داره

عشق ما؛حلما

باورم نمیشه..........

1391/9/14 15:59
نویسنده : مامان و بابا
405 بازدید
اشتراک گذاری

تصاویر باورنکردنی از ابتدای لقاح تا تولد نوزاد

باورم نمیشه خدایا خدای مهربونم یعنی این خواب نیست من بیدارم باور نکردنیه یعنی من مامان شدم یعنی من لیاقت مامان شدن رو دارم خداجونم فقط دوست دارم ذکر لبم شکرلله باشه ......دوست دارم به همه بگم من مامان شدم ....دوستای وبلاگی خودم من مامان شدم ......مامان.........عزیز دل مامان تو الان مثل اون عکس هستی به همین کوچولویی تو الان 4هفته و 3 روزته جوجوی مامان فرشته نازنین من خیلی حیلی دوست دارم ...........خدایا به حق بانو حضرت زهرا همینطور که دل من -بنده حقیرت رو شاد کردی با دادن این موهبت الهیت دل همه اون دوستای عزیزمو که در ارزوی داشتن یه فرشته ناز هستن از سر لطف و رحمتت دلشونو شاد کن و از داشتن نعمت فرزند بهره مندشون کن ..........امین یا رب العالمین

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (14)

خواهر فرنازجان
14 آذر 91 15:47
سلام خوشحالم از آشناییتون فرنازم در مسابقه نی نی فشن شرکت کرده اگه دوست دارید بهش رای بدین کد عکسشم 0061 است ادرس سایتشم اینه http://ninimod.niniweblog.com/post24.php حتما بهمون خبر بدین تا ازتون تشکر کنیم خوشحال شدیم از آشناییتون بهمون سر بزنید دوستای خوبی میشیم
مامان طاها
14 آذر 91 16:11
سلام
تبریک به مامان اینده مبارک باشه


سلام عزیزم ممنون اولین دوست وبلاگی که بهم تبریک گفت گلم هیچ وقت یادم نمیره
عمه جون واقعی
14 آذر 91 17:22
عمه قربونش بره این قدر خوشحالم که نگو خدایا شکرت نمی دونستم عمه شدن این قدر حال میده وقتی عمه شدی متوجه می شی اینها تقدیم به شما عزیزان دلم
@}





خیلی خیلی مراقب خودت باش مخصوصا تو این روزهای آلوده

سلام گلم ممنون فدات بشم عمه خوشگله
علامه کوچولو
14 آذر 91 20:28
سلام عزیزممممممممممممممممم
باور میکنی از خوشحالی اشکام جاری شد
توی این حال قشنگت برا همه خاله های آرزومند دعا کن عزیزم
انشاءالله خدا طعم این میوه شیرین رو به همه بچشونه
مواظب خودت باش گلم


سلام گلم مرسی عزیزم ان شا ا...
خاله سارا
15 آذر 91 5:59
مامان صدرا
15 آذر 91 14:56
سلام
من یه چند وقتی هست که وبلاگ شما رو می خونم. خیلی خیلی خوشحال شدم از شنیدن خبر بارداریتون. انشاا... خدا به شما فرزند سالم و صالح بده و زیر سایه خودتون بزرگش کنید.
@};من و همسری هم چند وقتی هست که منتظریم خدا بهمون نی نی بده . برامون دعا کن.


سلام عزیزدلم ممنون از لطفت ان شاا... به همین زودی شما هم از نعمت نی نی های ناز بهره مند بشی
negin
16 آذر 91 15:42
درود به مهتاب عزیزممممممممممممم
مبارکه مبارکه مبارکهههههههههههههه
خیلی خیلییییییییییییی خوش حال شدم دوست خوبممممممممممممممم
خدارو شکر انشالااااااااااااااااااا که به سلامتی عزیز دلم این دوره ی بارداری رو پشت سر میزاری و نی نی خوشگلت به دنیا میاد . ای جانمممممممممممممممممم


سلام گلم ممنون عزیز دلم خیلی لطف کردی بووووووووووس
negin
16 آذر 91 15:44
عزیزم خیلی مواظب خودت باششششششششششششششششششششششششششششششش و حسابی از این دوران لذت ببر
دوباره تبریک میگممممممممممم


یه بوس تپل از طرف منو نی نیم به نگین جونمو امیتیس عزیزم بووووووووووووووووووووووس
مامان طاها
16 آذر 91 23:04
سلام عزیز دلم.خوبی گلم؟مبارکا باشه خانمی.خیلی خوشحال شدم.واقعا طعم مادر شدن قابل توصیف نیست.شرمنده دیر اومدم.محمد طاها سخت بیمار شده بود و واقعا فرصتی برای سر زدن نبود.باز هم تیریک


سلام گلم ممنون اخههههه چرا طاها جونم مریض شده از طرف منو نی نیم ببوسش عزیز خاله رو
مامی امیرحسین
18 آذر 91 18:16
واییییییییییییییییییییی
خدایییییییییییییییییی
مبارکت باشه خاله مهتاب خانوم!!!
خیلی خوشحال شدیم.مسافرت بودم امروز رسیدیم منتهی خبر مامان شدنتو از 5 شنبه داشتیم!! اگه گفتی چطوری؟
مادری(مادرهمسرم)زنگ زد بهمون و گفت خاله مهتاب بار داره!!!
ما لب دریا بودیم این خبر بهمون رسید منتهی اینترنت نداشتیم برات پیام بذارم


سلام گلم فدات ممنون امیرحسین نازمو ببوس
مامی امیرحسین
18 آذر 91 18:17
خصوصی
علامه کوچولو
23 آذر 91 13:36
سلام خاله مهتاب دلم برا نینیتون تنگ شده پس چرا ازش نمینویسین


سلام گلم چی بنویسم به خدا این چند وقت ک سر کار سرم خیلی شلوغه از طرفی مثلن دانشجو هم هستم و استرس زیادی دارم قبلنا فکر میکردم وقتی نی نی دار بشیم کلی مطلب برای نوشتن دارم اما حالا ......اگه بخوام چیزی بنویسم فقط باید بگم.... خسته ام....
مریم
24 آذر 91 21:05
سلام مهتاب جون"از اینکه به جمع مامانا پیوستی خیلی خوشحالم و بهت تبریک میگم انشاالله فرزندی سالم و صالح بدنیا اوری....


قربونت بشم عزیزم ممنونم که به ما سر زدی بووووووس
علامه کوچولو
26 آذر 91 15:09
خدا قوت عزیزم
نبینم خسته باشی!این کلمه نازیبا مال فرشته ها نیست


فدات گلم که اینقدر به فکر مایی ممنون از لطفت