عشق ما حلماعشق ما حلما، تا این لحظه: 10 سال و 8 ماه و 26 روز سن داره
ازدواج عاشقانه ماازدواج عاشقانه ما، تا این لحظه: 16 سال و 5 ماه و 6 روز سن داره
باباجونی باباجونی ، تا این لحظه: 40 سال و 7 ماه و 13 روز سن داره
مامانی مامانی ، تا این لحظه: 37 سال و 1 ماه و 10 روز سن داره

عشق ما؛حلما

فراخوان ختم چهل زیارت عاشورا

1391/8/27 18:47
نویسنده : مامان و بابا
569 بازدید
اشتراک گذاری

پیرو پست قبلی در خصوص ختم ١٣٧٣ زیارت عاشورا در روز عاشورای حسینی بدلایل زیر نصمیم گرفتیم که فراخوان بدیم برای ختم چهل زیارت عاشورا از روز عاشورای حسینی تا اربعین حضرت اباعبدالله:

١-شکر خدا اکثریت قریب به اتفاق شیعیان در روز عاشورا زیارت عاشورا رو قرائت می کنن و نیتشون هم برای حضرته و قرب الهی و مسلما آمارش هزاران برابر ١٣٧٣ ختمه

٢-قرائت این زیارت برای چهل روز بطو مداوم مسلما از قرائت اون فقط در یک روز مشخص تاثیر و اجر بیشتری داره بطوری که خیلی از علما سفارش کردن که در طول سال زیارت عاشورا بطور مستمر خونده بشه و..

٣-در این طرح تعداد مطرح نیست بلکه به تعبیری فراخوانی عمومیه که از یک نفر تا میلیون ها نفر میتونن عامل به او باشن

بنابر این ضمن تشکر از همه عزیزایی که این پیشنهاد ارزشمندو دادن از همه اونایی که این پست رو میخونن دعوت میکنیم با شرکت در این طرح  ضمن تجدید بیعت با اهل بیت پیامبر، آثار و برکات بی حد و غیر قابل محاسبه این زیارت قدسی رو نصیب خود نمایند.

یا حسین

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (6)

مامان زهرا کوچولو مسافر کربلا
27 آبان 91 19:29
سلام دوستم . خوبی سلامتی ؟ رخش تون خوبه ؟ خوب می تازه در این روزهای پاییزی؟
پنجشنه یک ربع داشتم براتون نظر تایپ می کردم ولی پیغام می داد کد امنیتی صحیح نیست آخر سر هم دسترنج منو بر باد داد! . راجع به اسم ادواردو انیلی بود که بالاخره مهدی است یا هشام .فعلاً بی خیال اون (لات شدما!) یه خصوصی (بی ربط به اون مطلب)برات می فرستم .


سلام دوست جونم ممنون از لطفت رخشمونم خوبه سلام داره خدمتتون گلم اقای انیلی در ابتدا که مسلمون شده بوده اسمش هشام ووقتی شیعه میشه نام مهدی بر او نهاده میشود
عمه جون
27 آبان 91 19:39
سلام داداشی ماهم هستیم


سلام التماس دعا
مامان زهرا کوچولو مسافر کربلا
27 آبان 91 20:07
یعنی من خودمو می کشم از دست این وبلاگ شما . یه انتقاد می کن ناراحت نشینا چرا این قسمت نظرات جنبه نظر طولانی نوشتن رو نداره ؟! آخه چرا ؟!! یک عالمه حرفای گهربار برات بصورت خصوصی نوشتم ولی باز نوشت کد امنیتی صحیح نیست!
شاید قسمت نبوده این حرفا رو بخونین انشاءالله دوباره میام حرفای گوهر بارمو تایپ می کنم .


قربون خودتو اون حرفای گوهربارت شما به بزرگی خودت ببخش
مامان ابوالفضل
28 آبان 91 0:55
یا حسین ما هستیم انشاالله توفیق داشته باشیم.ممنون از طرح خوبتون.و وب عالیتون .


فدات التماس دعا
علامه کوچولو
28 آبان 91 15:32
قال الحسین (علیه السلام):اِنَّ النّاسَ عبیدُالدُّنیا وَالدّینُ لَعقٌ عَلی اَلسِنَتِهِم یَحوطونَه ما دَرَّت مَعایِشُهُم فَاِذا مُحِّصوا بِالبَلاءِ قَلَّ الدَّیَّانونِ مردم بندگان دنیا هستند و دین چون آب دهانیست که بر روی زبانهای آنان جاریست و تا جائیکه معیشت های آنان فراوان است متعهد و حافظ دین هستند اما زمانیکه به بلایا و مشکلات آزمایش شوند دینداران حقیقی به شماره اندک شوند
عمه جون
28 آبان 91 19:50



ما هم همچنین