عشق ما حلماعشق ما حلما، تا این لحظه: 10 سال و 7 ماه و 29 روز سن داره
ازدواج عاشقانه ماازدواج عاشقانه ما، تا این لحظه: 16 سال و 4 ماه و 9 روز سن داره
باباجونی باباجونی ، تا این لحظه: 40 سال و 6 ماه و 16 روز سن داره
مامانی مامانی ، تا این لحظه: 37 سال و 13 روز سن داره

عشق ما؛حلما

یه اتفاق هیجان انگیز برای دخملکم...

1397/3/10 19:18
نویسنده : مامان و بابا
496 بازدید
اشتراک گذاری
سلام عزیز دلم چند روزیه که حسابی ذوق زده ای و به هر کی میرسی این خبرو میدی
موضوع از این قراره که ما تو‌زمستون ۵-۶ تا از نقاشیای خوشگلتو واسه شبکه پویا فرستادیم و بالاخره روز ۶/۳/۹۷ به صورت خیلی اتفاقی در حالی که تو مشغول بازی بودی و منم‌در حال جمع و‌جور کردن خونه و یهو اومدم تی وی رو خاموش کنم که اسم خوشگلت به گوشم خورد با چشمای اینجوری تی وی رو‌نگاه کردم و دیدم بلههههههه ایم دختر خودمهههههدوتایی حسابی کیف کردیم حیف که نشد فیلم بگیرم از اون لحظه اعلام اسمت سریع تلوبیون و نصب کردم و بعد از چند دقیقه ای تکرار برنامه رو دیدیم و سیوش کردم برات
پ .ن : عزیز دلم متاسفانه روحانی فلان فلان شده تلگرام و فیلتر کرده هر چی سعی کردم نتونستم عکسو برات بزارم حتما در اسرع وقت عکسو میزارم برات امروزم رفتیم مهد قران و کارای ثبت نامتو انجام دادیم ایشالا که مهد خوبی باشه و هر روز با ذوق و اشتیاق بری اونجا
پسندها (4)

نظرات (1)

عمه فروغعمه فروغ
11 خرداد 97 16:14
سلام میشه بگید چطور نقاشی رو فرستادین؟منم میخواستم برای آرشیدا بفرستم ولی نشد
ممنون میشم راهنمایی کنید
مامان و بابا
پاسخ
سلام عزیزم تو سایت شبکه پویا برین قسمت ارسال نقاشی و فرم و پر کنین و عکس نقاشی رو آپلود کنین خیلی راحته و سریع انجام میشه