عشق ما حلماعشق ما حلما، تا این لحظه: 10 سال و 8 ماه و 23 روز سن داره
ازدواج عاشقانه ماازدواج عاشقانه ما، تا این لحظه: 16 سال و 5 ماه و 3 روز سن داره
باباجونی باباجونی ، تا این لحظه: 40 سال و 7 ماه و 10 روز سن داره
مامانی مامانی ، تا این لحظه: 37 سال و 1 ماه و 7 روز سن داره

عشق ما؛حلما

عکسهای 31 ماهگیه عروسکم + معذرت خواهی واسه تاخیر ...

1395/1/18 0:01
نویسنده : مامان و بابا
385 بازدید
اشتراک گذاری

سلام عمرم سلام جونم سلام دردونه ی من

نازنینم مامانو ببخش به خاطر دیر پست گذاشتن به جون خودم اسفند یه پست طولانی برات نوشتم وقتی اومدم عکسای ماهگردتو بزارم یهو نت قطع شد و نمیدونم چی شد همه چی پرید منم کم اعصاب لب تاپو پرت کردم کنار ببخش منو ماااااااادر

خوووووب حلما خانومم الان 32 ماهشه و کلی واسه خودش خانوم شده و کلی زبون میریزه واسمون سه تا سوره توحید و کوثر و ناس. رو حفظه 12 امامشم که بلده بگه دعای قنوت رو هم بلده هزاااار ماشالا و کلی شعر در مورد میوه ها. بلده و با زبون خوشگل کودکانش برامون میخونه عاشق حرف زدنتم من نفسم وقتی از عروسکم میپرسی مامان و بیشتر دوس داری یا بابا بچم میگه هر دوتاشونو الهییییی فدای شعورت بشم مننننننن در مورد دستشویی رفتنم که ماشالا هییییچ مشکلی نداری و خودت خیلی خانومانه شلوارتو در میاری و میری.و منو صدا میکنی عزیز دلم چقد تند تند داری بزرگ میشی باورم نمیشه خداااااا

لطفا واسه دیدن عکس ماهگرد و عکسهای متفرقه تشریف بیارین ادامه مطلب فدای دخملم و دوستان گلم بوووووس

 

پسندها (1)

نظرات (1)

مامان راضی
22 فروردین 95 10:35
افرین ربه حلما خانوووم ناااز