عشق ما حلماعشق ما حلما، تا این لحظه: 10 سال و 7 ماه و 29 روز سن داره
ازدواج عاشقانه ماازدواج عاشقانه ما، تا این لحظه: 16 سال و 4 ماه و 9 روز سن داره
باباجونی باباجونی ، تا این لحظه: 40 سال و 6 ماه و 16 روز سن داره
مامانی مامانی ، تا این لحظه: 37 سال و 13 روز سن داره

عشق ما؛حلما

دخترک شیرین زبون من....

1394/3/16 16:51
نویسنده : مامان و بابا
445 بازدید
اشتراک گذاری

حلمای من این روزها پیشرفتش تو حرف زدن بسیااااااار ستودنی بوده با اینکه نمیتونه خوب حرف بزنه ولی خیلی عالی منظورشو به ما میفهمونه مثلا نمیتونه بگه ماهی ولی با در اوردن ادای ماهی منظورشو میفهمیم یا نمیتونه بگه گریه اما با ادا دراوردن گریه مارو متوجه میکنه مثلا میگه نی نی ....(اوهو اوهو و دستشو میگیره جلوی چشماش ) یعنی نی نی گریه کرد وقتی میخواد بگه بریم تاب بازی میگه تاب تاب اباسی این روزا دخملی کلمه های زیر رو به مراتب تکرار میکنه :

نو =نون

اوتاد =افتاد

پارک

تخ =تخت

یه همه کودکان همسن دختر عمش میگه هانی

به همه کودکان همسن خودش و کوچیکتر میگه نی نی

دایی

ماس =ماست

عمه

عمو

طاطا

بابا

ماما

به کش و گلسر میگه موخندونک

موقع غذا خوردن زودی میره طرف صندلی غذاش که براش ببریم کنار میز

تو =توپ

داخ =داغ

بخ =برق

مولا =موبایل

کلا=کلاه

حیا =حیاط

حمو =حموم

عاشق تبلیغ شامپو گلرنگه و وقتی براش میخونم اونم با خودش زمزمه میکنه وقتی میرسه به قسمت پاکو تمیزه موهاش و چشمو نمیسوزونه به موهاشو چشماش اشاره میکنه این لحظش خیلی زیزنیه و خوردنیبغل

پسندها (4)

نظرات (3)

مامان گیلدا
16 خرداد 94 17:10
سلام دختر من تو جشنواره شرکت کرده لطفا عدد 49 رو به 1000891010 بفرستید ممنون
مامان راضی
23 خرداد 94 0:07
فدای شیرین زبونیت عروسکممممم
mahtab
2 مرداد 94 17:06
سلام خوبيد؟ منو ميشناسيد ايا؟ مهتاب هستم ...که.مدتي تو گروه يازهرا درخدمتتون بودم قول داده بوده بهتون سربزنم زنده باشه حلماجون