عشق ما حلماعشق ما حلما، تا این لحظه: 10 سال و 8 ماه و 20 روز سن داره
ازدواج عاشقانه ماازدواج عاشقانه ما، تا این لحظه: 16 سال و 5 ماه سن داره
باباجونی باباجونی ، تا این لحظه: 40 سال و 7 ماه و 7 روز سن داره
مامانی مامانی ، تا این لحظه: 37 سال و 1 ماه و 4 روز سن داره

عشق ما؛حلما

دختر 21 ماهه ی من.....

1394/3/16 16:07
نویسنده : مامان و بابا
526 بازدید
اشتراک گذاری

سلام سلام دخترکممحبت

الهی فدای دخترک شیرین زبونم بشم این روزها دلبریات خیلی زیاد شده و اصلا نمیفهمم که عمرم چقد داره زود میگذره ما مثل هر ماه 21 ماهگیتو جشن گرفتیم و وقتی امروز و فردا کردم واسه ثبت تو وبلاگت دیدم بلههههههه یک ماهه که من تنبلی کردم ببخشید گلم خجالت

خب حالا بریم سراغ عکسای دخملیخندونک

 

عزیز مامان تازه از خواب بیدار شده و هنوز خوابالو بودهخنده

فدای دخمل خوش خوابم بشم که عاشق خوابهبغل

پسندها (1)

نظرات (1)

مامانی دخمل بلا
16 خرداد 94 16:20
سلام مامانی گل و نازنین حلمای خوشگلم ماشاالله خدا حفظش کنه .... خیلی ناز و شیرینه عزیزم ... انشاالله همیشه سالم و سلامت باشه و چشم بد ازش دور باشه ... راستی دوست خوب من , فاطمه جونی ما در جشنواره نی نی و طبیعت شرکت کرده , عکسش هم توی وبلاگ دخملیمون هست , اگه دوست داشتین به وبلاگ ما بیایید و از عکسش دیدن کنید و در صورت تمایل به فاطمه جونی ما رای بدید تا رایهای دریافتیش بیشتر بشه ... ممنون از لطف و محبتتون عزیزم ...