عشق ما حلماعشق ما حلما، تا این لحظه: 10 سال و 8 ماه و 19 روز سن داره
ازدواج عاشقانه ماازدواج عاشقانه ما، تا این لحظه: 16 سال و 4 ماه و 30 روز سن داره
باباجونی باباجونی ، تا این لحظه: 40 سال و 7 ماه و 6 روز سن داره
مامانی مامانی ، تا این لحظه: 37 سال و 1 ماه و 3 روز سن داره

عشق ما؛حلما

دخترکه فعال من.........

1393/7/30 16:44
نویسنده : مامان و بابا
388 بازدید
اشتراک گذاری

سلام دردونه ی من الهی فدات بشم این روزا تصمیم گرفتی تنبلیو کنار بزاری  و دل مامانی رو شاد کنی

عزیز دل من روز 27/7/93 حدود ساعت 10:20 دقیقه شب به صورت کاملا خودجوش در حالی که نشسته بود دستشو رو پاهای من گذاشتو بلند شد و تهنای تهنا وایساد شلید حدود 30 بار این کارشو تکرار کرد و هر دفعه با خنده و خوشحالی و وقتی منو بابایی تشویقش میکردیم بیشتر تلاش میکرد و ااخرین رکورد اون شب 18 ثانیه بودبغلبوس

روز بعد یعنی 28/7/93 دوباره دخملی شروع به فعالیت کرد و دست از تلاش برنداشت و فعلا در حال حاضر اخرین رکورد 28 ثانیه بودهجشنجشنجشن

همون روز من تو اشپزخونه بودم وقتی اومدم تو هال تا به دخملی سربزنم دیدم خانوم خانوما رو مبل وایسادهتعجب

باور نمیشد دیگه کارمون دراومده از اون روز دیگه نمیتونیم چشم ازش برداریم اهان راستی دیروز بعداز ظهر که من سرم تو گوشی بود متوجه نبودن وروجک شدم و وقتی رفتم که ببینم کجاست دیدم خانوم خانومای فسقلی رو تخت نشسته و پاهاشو اوبزون کرده و داره دس دسی میکنه الهی فدات بشم گلم که اینقد مامانتو سوپرایز میکنیخندونکبوسبوسبوس

اینم عکس  از اولین بار که عشق مامان تهنا وایساده ببخشید که لباسش کثیفه تازه شام خورده بود و من هنوز لباسشو عوض نکرده بودم

این عکسی که لباس نارنجی تنشه مال وقتیه که رکورد 28 ثانیه رو زدهخندونک

بقیه عکسها هم مال همون اولین باریه که رفته بود روی مبل

 

 

 

 

 

پسندها (3)

نظرات (8)

مامان افسانه
1 آبان 93 0:33
سلام خانم خانماااا افرین به شما دخملی ورزشکار با این رکوردای زیادت همین طوری ادامه بده نفسممممم
اقازاده
3 آبان 93 15:04
مامی امیرحسین
5 آبان 93 15:44
فرشته کوچولو چقدر بزرگ شده ماشاالله
مامان و بابا
پاسخ
به به چه عجب خانووووووووووم فدات دلمون براتون تنگولیده هاااااااا
سناخانومی
6 آبان 93 10:39
تشریف بیارید وبلاگ ماماشاالله به دختر نازتون
زری مامان
6 آبان 93 23:06
مباااارکه مهتاب جونم ایشالا که قدماش همیشه در راه خیر باشه
زری مامان
6 آبان 93 23:06
دلم هزااارتا براتون تنگ شده بود
سمیه مامان اسماء کوچولو
6 آبان 93 23:52
قربون راه رفتنت خاله
مامان و بابا
پاسخ
خدا نکنه خاله جونی
الهه مامان سلما
8 آبان 93 4:22
ای جونم نخود فرنگی من ببینم چیکار میکنیااااا همینطور هی مختابو سوپرایز کن نتونه از جلپی تو تکون بخوره بره سر اون گوشیش...