عشق ما حلماعشق ما حلما، تا این لحظه: 10 سال و 8 ماه و 23 روز سن داره
ازدواج عاشقانه ماازدواج عاشقانه ما، تا این لحظه: 16 سال و 5 ماه و 3 روز سن داره
باباجونی باباجونی ، تا این لحظه: 40 سال و 7 ماه و 10 روز سن داره
مامانی مامانی ، تا این لحظه: 37 سال و 1 ماه و 7 روز سن داره

عشق ما؛حلما

وروجکه خونه ی ما...........

1393/6/17 14:03
نویسنده : مامان و بابا
374 بازدید
اشتراک گذاری

این روزا دخملی به همه جا سرکشی میکنه البته همون نشستنکی دیروز برای اولبن بار اشپزخونه و حموم رو فتح کردخندونک

ی نی

ی نی

ی نی

ی نی

ی نی

مامانی فدات پس کی میخوای راه بیفتی تنبل خانووووووووووومبغلبوس

پسندها (8)

نظرات (10)

الهه مامان سلما
17 شهریور 93 14:54
خاله فدااااا ایشالا نزدیکه مامانه، روزایی که از فوضولیای راه رفتنیش بکی... حلما عچچچچچچق منی
مامان و بابا
پاسخ
ایشالاااااااااااااا
مامان راضی
17 شهریور 93 18:29
ایشالا راه میفته عزیزم ماشالا به این دخمل شیطون ببوس حلما خانوما
مامان و بابا
پاسخ
ممنون گلم ایشالا
مامان افسانه
18 شهریور 93 1:08
افرین به دخملی ناز و بازیگووووووووووووووووووش بچه شیطونش خوبه عزیییییییییییییییییییییییییزم راستی اصلا به ما سر نمی زنی فکر نکن حواسم نیست خلاصه ما از با معرفتاشیممممم خودم می دونمممممممممم
مامان و بابا
پاسخ
فدات شم گلم بابا من که همیشه بتون سر میزنم
سيدفاطمه
18 شهریور 93 18:34
سلام خاله جون راه رفتنت مبارک انشاالا اولین قدمات کربلا بزنی فدات شم خاله جون لینکت کردم من تازگی به جمع نی نی وبلاگیا اومدم ولی از قبل وبلاگتو دنبال میکردم اخه خیلی جیییییییییییییییگری
مامان و بابا
پاسخ
سلام گلم ممنون از لطفت مرسی که به ما سزمیرنی
سمیه مامان اسماء کوچولو
22 شهریور 93 2:11
آفرین حلما جون همه جا رو به هم بریز خاله بووووووووووووووس
مامان و بابا
پاسخ
چشششششششششششششم
سمیه مامان اسماء کوچولو
27 شهریور 93 2:01
فک کنم حلما جون راه افتاد آخه مهتاب جون یه مدته رفته تو آفساید پس کوشی؟؟
سوزان بلوم
27 شهریور 93 17:39
شما بیکارین؟
الهه مامان سلما
31 شهریور 93 1:11
مهتاب تنبل!!! رخ بنمااااا
سمیه مامان اسماء کوچولو
1 مهر 93 23:38
مهتاب جون؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
مامان و بابا
پاسخ
جونم گلمعزیز میخواستم کامنتو تایید کنم دستم اشتباهی رفت رو حذفببخشید