عشق ما حلماعشق ما حلما، تا این لحظه: 10 سال و 7 ماه و 29 روز سن داره
ازدواج عاشقانه ماازدواج عاشقانه ما، تا این لحظه: 16 سال و 4 ماه و 9 روز سن داره
باباجونی باباجونی ، تا این لحظه: 40 سال و 6 ماه و 16 روز سن داره
مامانی مامانی ، تا این لحظه: 37 سال و 13 روز سن داره

عشق ما؛حلما

بمون نخندین لطفا........

1393/4/27 14:28
نویسنده : مامان و بابا
372 بازدید
اشتراک گذاری

سلام

از اونجایی که من برای یازدهمین ماهگرد دخملی خودم هنرنمایی کردمو کیک درست کردم و باز از اونجایی که این کیک مامان پزون از نظر بابای حلما خوشمزه نبود و بش نچسبید دلش طاقت نیاوردو 3 شنبه هفته پیش وقتی حلما رو برده بودیم مطب دکترش بابایی چشمش به شیرینی فروشی افتادو به یه چشم برهم زدنی یه کیک خوکشل واسه دخملی خرید دخملم یه همچین بابای شکمویی داریاااااااا اسم ما تپلا بد در رفتهخندونک

 

اینم عکس دخمل نازم و دومین کیک 11 ماهگیش

 

نی نی

پسندها (10)

نظرات (18)

مامان افسانه
27 تیر 93 23:10
مهتاب جونم هرچی بپزه خوشمزه ست مبارکت باشه فرشته نازم حلما خوشگلم قربون روی ماهت بشم عزیزم دوست عزیزم مهتاب جونم حق داری اگه بخوایی منو بکشی باور کن به حدی این چند وقت سرم شلوغه که حد نداره به خدا شرمنده ات شدم اخرای هفته دیگه کارم تمومه عزیزم اونوقت یه کارای شما رسیدگی میکنم منو ببخششششششششششش دوستت داررررررم دووووووستممممم
مامان و بابا
پاسخ
فدااااااااااااااات
زری مامان
28 تیر 93 12:33
چرا باید بخندیم مهتاب جونم نوش جونتـــــــــــــــــون، هم کیک مامان پز و هم کیک بابایی
مامان و بابا
پاسخ
قلبونت گلم
sana jooooni
28 تیر 93 23:39
مبارک باشه خوشگلم دست باباييت هم درد نکنه ،ايشاالله باباييت کيک 120 سالگيتو برات بخره. مامان حلما جوون ، حلما راه ميره؟؟
مامان و بابا
پاسخ
مرسی خاله جون نه عزیزم راه نمیره
مامان باران
29 تیر 93 2:23
سلام.مبارکه یازده ماهگی طلاخانم دخترمن چندروزپیش یکسالش شد
مامان و بابا
پاسخ
سلام مرسی خاله جون وای مبارکش باشه
مامان محمد مهدي (مرضيه)
29 تیر 93 10:26
اي شكموها، خوب به بهانه حلما خودتونو تحويل مي گيريدا خواهر مواظب اضافه وزن هم باشيد
مامان و بابا
پاسخ
کار من دیگه از اضافه وزن گذشته
مهسا
29 تیر 93 18:09
چه گل دختری این حلما جون
sana jooooni
30 تیر 93 4:01
ما تو فاميل دو تا بچه داريم که با ثنا به دنيا امدن ، هر دو تا شون راه ميرن و من نگران شدم که خداي نکرده يه موقع زبونم لال چيزي نباشه و
مامان و بابا
پاسخ
نه عزیزم نگران نباش تا 15 ماهگی وقت دارن تا راحت برن
ماماني
30 تیر 93 13:22
نوش جونتون ايشالا تولد يكسالگي گل دختري مبارك باشه نازنينم
مامان و بابا
پاسخ
فدات شم ممنون عزییییییییییزم
مامان راضی
30 تیر 93 14:25
وای چه کیک خوکشلیییییییییییی نوش جونتون عزیزمممممممممم
اقازاده
30 تیر 93 23:18
ببخشید نتونستم نخندم
مامان و بابا
پاسخ
ای نا مرد
مامان و بابای مانی جون
1 مرداد 93 15:53
به به چه کیک خوشگلی باید خیلی خوشمزه باشه عزیزم 11 ماهگیت مبارک هر چند فک کنم 20 روز گذشته
مامان و بابا
پاسخ
ممنون عزیزم لطف کردین به ما سرزدین
الهه مامان سلما
6 مرداد 93 2:16
عیدتون مبارک نماز روزه هات قبول ببوس حلما جونی گلمو..خاله فدااااااااا
مامان و بابا
پاسخ
سلام گلم عید شما هم پیشاپیش مبارک
مامان لیلا
12 مرداد 93 12:33
عززززیییییییییییییزززززززززززززمممممممممممم حلما جونی خییییییییییییلی دلم واست تنگ شده بود اومدم تا بت تولدت رو تبریک بگم انشاالله 120 ساله بشی خاله دوستت دارم
سمیه مامان اسماء کوچولو
12 مرداد 93 16:13
نوش جون
مامان عسل
12 مرداد 93 16:32
حلما جان تولدت مبارک انشالله تولد 120سالگیت
عادله
13 مرداد 93 10:21
مامان راضی
13 مرداد 93 10:49
کجایی عزیزم ازت خبری نیس؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟/
فاطمه مامان زهرا
13 مرداد 93 20:17
اي گل ناز و كوچك تولدت مبارك يك ساله شدن مادري هايت مبارك مهتاب جان . خواستم تو گروه تبريك بذارم برات پيامهام ارسال نمي شد