عشق ما حلماعشق ما حلما، تا این لحظه: 10 سال و 8 ماه و 20 روز سن داره
ازدواج عاشقانه ماازدواج عاشقانه ما، تا این لحظه: 16 سال و 5 ماه سن داره
باباجونی باباجونی ، تا این لحظه: 40 سال و 7 ماه و 7 روز سن داره
مامانی مامانی ، تا این لحظه: 37 سال و 1 ماه و 4 روز سن داره

عشق ما؛حلما

بالاخره تموم شد.......

1393/4/6 9:47
نویسنده : مامان و بابا
320 بازدید
اشتراک گذاری

سلام به همه دوستای مهربونم

بالاخره امتحانات استرس اور پشت سرهم و درس خوندنای شب امتحانی من تموم شد خدا رو شکر یه چند روزیه دارم بعد از چند سال یه نفس راحتی میکشم این دو ترم اخر خیلی اذیت شدیم هم من هم دخملی من که موقع درس خوندمو فقط میتونستم با خواب حلما خانوم تنظیم کنم حالا از شانسی که من داشتم خانوم خانوما کم خواب شده بود (البته ترم اخر) موقعی هم که بیدار بود تا من کتابمو دستم میگرفتم تلاش میکرد تا کتابو از دستم بکشه من یه کتاب دیگه میدادم دستش اما اون کتابی که دست من بود رو میخواست یه وقتایی کتاب خودمو میدادم بهشو کتاب قصه حلما رو میخوندم فسقلی خانوم کتاب منو پرت میکردو کتاب قصه رو میگرفت داستانی داشتیم ما دو تا تو این مدت خلاصه هرچی که بود گذشت خدا رو شکر خسته

دوست دارم تو این پست واز همین تریبون از همسر عزیزم تشکر کنم به خاطر همه زحمتایی که تو این سالها برام کشیده به خصوص این دو ترم اخربا وجود اینکه خودشم درس و امتحان داشت  تو نگهداری از حلما خیلی کمک کرد مخصوصا شبای امتحان عزیزم مممنونتممحبت

همینطور از مامان و بابای عزیزم خیلی خیلی ممنونم که این چند وقت کلی زحمتشون دادم و بعضی از روزا میومدن دنبال حلما و چند ساعتی برای اینکه منو بابایی درس بخونیم فسقلی خانومو با خودشون میبردن و مطمئنم دعای مامانم تو موفقیت در امتحاناتم خیلی تاثیر داشته مامان جونم باباجونم دوستون دارم ودستای پر از مهرتونو میبوسممحبتبوس

وااااااااااااااااااااااااااااای خدا تشکر اصلی داشت یادم میرفت دختر نازنینم الهی فدات بشم من ممنونتم که این روزا پابه پای من میومدی دانشگاه و منتظر میموندی تا مامان امتحانش تموم بشه الهی فدات شم که روزای امتحان از مامانی زودتر بیدار میشدی قربونت بشم گلم خیلی عزیزی مهربووووووووووووووووووووووووووووووونمبغلبوس

 

 

 

پسندها (7)

نظرات (9)

الهه مامان سلما
7 تیر 93 1:39
دست همگی درد نکنه....مهتاب خانوم خسته نباشی خواهرررررایشالا شاگرد اول شی... رشته ات چیه...کارشناسی یا ارشد؟!!
مامان و بابا
پاسخ
قلبونت بشم عزیزم ممنون گلم رشته اصلیم که عاشقشم ماماییه اما دوباره یه رشته دیگه رو خوندم رشته امور تربیتی
مامان محمد مهدي (مرضيه)
7 تیر 93 9:33
خدا رو شكر كه تموم شد حلما جوني از الان پاش به دانشگاه باز شده ببين ديگه چه شود چند سال ديگه
مامان محمد مهدي (مرضيه)
7 تیر 93 13:07
راستي اون عكس پست ثابتت منو كشته
زری مامان
7 تیر 93 13:28
خسته نباشی مهتاب جونم ایشالا دانشگاه رفتن دختر نازنینت عزیزم
مامان و بابا
پاسخ
قربونت زری جونم ایشالااااااااااا
افسانه مامان فاطمه
7 تیر 93 14:30
سلاااااااااااااااااااااااام مهتاب جوووووووووووووون دلمون حسابی تنگیده شده بود خدا قوت میفهمم چقدررررررررر اذیت شدی من همیشه خدا رو شکر میکنم که سختی درس خوندنو تنها کشیدم ولی ترم آخری داااااااااااااغون شدم با حالت تهوع های صبحگاهی مجبور بودم بلند شم درس بخونم شانسم خوند که 24 واحدم پاس شد وگرنه اگه به ترم هشت میرسید خدا میدونه درسم تا کی به درازا میکشید راستی علوم تربیتی خوندی یا امور تربیتی؟ گرایش چه رشته ایه اسمشو نشنیدم
مامان و بابا
پاسخ
سلام عزیزم منم خیلی دلم براتون تنگ شده بود اره واقعا سخته من اونقدر دوران بار داریم حالم بد بود که حالت تهوع بهترین حالتم بود 2 ترم اصلا درس نخوندم وگرنه پارسال تموم شده بود امورتربیتی از شاخه های علوم تربیتیه
مامان افسانه
8 تیر 93 17:24
هورااااااااااااااااااااا مهتاب جونم فارغ التحصیل شددددددددددددددددد چون می دونستم ازدواج و تحصیل یکم مشکله دقیقا 1 هفته بعد اخرین امتحان ترم اخر عروسیم بود من سال 89 فارغ شدم عزیزم ولی دانشگاه دنیاییه واسه خودش قشنگترین روزهام روزهای دانشجوییم بود هییییییییییی ان شالله همیشه موفق باشی دوست عزیزم روی ماه و ناز حلمای قشنگمو ببوووووووووووووووووووووس راستی ماه رمضان هم مبارک باشه
مامان و بابا
پاسخ
فدات بشم گلم منم در اصل سال 88 فارغ شدم نه بابا کجاش قشنگ بود همش استزس شب امتحان دلت خوشه هاااااااااااا قلبونت بشم تو هم دنیای منو ببوسرمضان بر شما هم مبارک
الهه مامان سلما
9 تیر 93 11:49
خواهش میکنم دوستم، برو توو کارش...خدا هم کمکتون کنه به حق این روزای مبارک.. دعاش کن، دعای مادر مستجابه...خودمونو دست کم گرفتیمااااا
مامان و بابا
پاسخ
فدااااااااااااااااات
مامان اسماء کوچولو
9 تیر 93 16:41
موفق باشی خواااهر 20 شی الهی حلما رو ببوس
مامان و بابا
پاسخ
قلبونت گلم همه نمره هامو گرفتم 20 توشون نبودچشم خاله جونی
مامان افسانه
12 تیر 93 0:19
سلااااااااااااام حال خودت خوبه ؟؟ حال همسر خوبه؟؟ حال حلمای عسلمممممممممممم خوبه؟؟ (از طرف ستاد پزشک خانواده مزاحم شدم خواستم جویای احوالات بشم) بووووووووووووووووووووووووووووووووووووس
مامان و بابا
پاسخ
سلام عزیزم ممنون از لطفتون گلم مگه طرح داره اجرا میشه؟