عشق ما حلماعشق ما حلما، تا این لحظه: 10 سال و 8 ماه و 16 روز سن داره
ازدواج عاشقانه ماازدواج عاشقانه ما، تا این لحظه: 16 سال و 4 ماه و 27 روز سن داره
باباجونی باباجونی ، تا این لحظه: 40 سال و 7 ماه و 3 روز سن داره
مامانی مامانی ، تا این لحظه: 37 سال و 1 ماه سن داره

عشق ما؛حلما

زندگی سلااااااااااام.........

1393/2/22 9:41
نویسنده : مامان و بابا
376 بازدید
اشتراک گذاری

سلام به دخمل ناز و خوشملم سلام به دوستای گل وبلاگی که اینقدر مهربوننو به ما لطف دارن 4 شنبه 17/2/93 دخملی رو بردیم دکتر پیش همون دکتر ایرانی که قبلا تعریفشو کردم 2 تا شربتو یه قرص به دخملمون دادو به مدت 2 روز نازنینم خوب خوب شد خدا جونم شکرت واقعا دکتر خوب یه نعمت بزرگیه .....

جمعه صبح بابا علیرضا با کاروانش راهی کربلا شد خدا پشتو پناهش ایشالا همه مسافرا به سلامت به وطنشون برگردن (امین).......ما هم از نزدیکای ظهر تا اخر شب اتراق کرده بودیم خونشون و همون شب بابایی یه کیک کوچولو گرفتو 9 ماهگی دخملی رو در کنار مامان طاطا و دایی جونو خانوم دایی جون جشن گرفتیم خدا رو شکر روز خیلی خوبی بود دوباره شنبه بعد از ظهر رفتیم خونه مامان طاطا و شبم اونجا چترمونو پهن کردیمو یک شنبه که دیروز باشه اخر شب رضایت دادیمو برگشتیم خونه ......

راستییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییی یه خبر خووووووووووووووب ................................

دایی جون داره بابا میشه و منم دارم عمه میشم حس عجیبی دارم خدا کنه عمه خوبی باشم ولی خدایی خیلی برای فسقلی من خوب میشه هااااااااااا هم طرف بابا یه نی نی هم سن داری که هم بازیت میشه هم طرف مامان ایشالا یه نی نی هم بازی داری خدا جونم شکرت به خاطر همه نعمتات خدایا نی نی دایی جونو و خانوم دایی جونو حفظش کن ایشالا در پناه خودت سالمو صالح باشه .....

یه اتفاق خوب دیگه ای که تو این چند روز برای من افتاده اینه که نازدونه من برای اولین بار روز 4 شنبه 17/2/92 شروع به گفتن ما ما کرد که حدود 10 باری پشت سر هم تکرار میکنه که فعلا دلمو به این خوش میکنم که منظورش همون مامانه ....

اینم عکس از جشن 9 ماهگی فسقلی ما......

نی نی

 

 

 

پسندها (10)

نظرات (16)

madarkhanomi
22 اردیبهشت 93 11:21
انشاله زنده باشی و زیر سایه پدر و مادرت قد بکشی عروسک کوچولوی من مبارکه ه ه ه ه ه ه...
مامان و بابا
پاسخ
مرسییییییییییییییییییییی
مامان دردونه
22 اردیبهشت 93 13:33
ای جون دلم....مبارک باشه عزیزم 9 ماهگیت فسقل خاله
مامان و بابا
پاسخ
مرسی خاله جونم
مامان دردونه
22 اردیبهشت 93 13:33
آخی خیلی خیلی خوب میشه که همبازی داره....دخمل من نداره
مامان دردونه
22 اردیبهشت 93 13:34
بهت تبریک میگم عمه جون جونی
مامان و بابا
پاسخ
فدات بشم ممنون گلم
مامان دردونه
22 اردیبهشت 93 13:34
ایشاا... به سلامتی برن و برگردن از کربلا....زنگ زدی بگو مارو هم دعا کنن....
مامان و بابا
پاسخ
ممنون عزیزم چشم حتما
مامان دردونه
22 اردیبهشت 93 13:35
قلبون اون صورت ماه دخملم بشم....دوست دارم گلممممممممممممممممم
مامان و بابا
پاسخ
خدا نکنه خاله مهربونم منم شما رو دوست دارم ممنون از لطفتون
مامان دردونه
22 اردیبهشت 93 13:36
وای من بهت تبریک میگم که بهت گفته ماما....میدونم خیلی خیلی خوشحالی و حالت و کاملا میدرکم...من که خودم غش کردم وقتی آنیتا بهم گفت ایشاا... همیشه شاد و خوش باشین
مامان و بابا
پاسخ
مرسی گلم اره از خوشحالی اینجوریم
مامان دردونه
22 اردیبهشت 93 13:37
آره هاااااااااااا دکتر خوب یه نعمت بزرگ....ایشاا.... دخمل نازمون که الاهی خاله دورش بگرده هیچ وقت هیچ وقت مریض نشه الاهی آمین
مامان و بابا
پاسخ
ممنون نازنینم ایشالا همه نی نی ها سالم باشن
madarkhanomi
22 اردیبهشت 93 22:10
هشدار ! اگر متوجه مهربانی ناگهانی گل خریدن ، ظرف شستن و … از جانب شوهر خود شدید فریب نخورید آنها در کمین کادوی روز مرد نشسته اند (انجمن زنان زبل)
الهه مامان سلما
24 اردیبهشت 93 2:24
یعنی من عاشق این کیک خوردنای ماهانه ی شمام!!! به نام حلما، ب کام شما شکموهاااا عکسشم میذاری تا ما، هِی آب دهن بقورتیم. عمه شذن مبارکه...انشاالله بسلامتی بدنیا بیاد... ببوس حلماجونی رووو
مامان و بابا
پاسخ
واقعا همینطوره عزیزدلم 2 ماهه دیگه تحمل کن دیگه این جنگولک بازیارو میذاریم کنار فدات بشم ممنون ایشالا اااااا
مامان محمد مهدي (مرضيه)
24 اردیبهشت 93 10:33
9 ماهگي حلما جوني و عمه شدنتون مبارك باشه
مامان و بابا
پاسخ
فدات بشم ممنون عزیزم
زندگی از آ...تا...ی
24 اردیبهشت 93 19:25
سلام مامان خوب و نازنین. دوست داری انواع غذاها و شیرینی های ایرانی و خارجی رو یاد بگیری؟ دوست داری قشنگ ترین داستانها رو برای کوچولوی نازت تعریف کنی؟ دوست داری با تکینیک های خانه داری و طرز تهیه ماسک های زیبایی آشنا بشی؟ دنبال نقشه های قلاب بافی می گردی؟ از دیدن تصاویر جالب لذت می بری؟ کاری نداره خاله وبسایت زندگی ا زآ...تا...ی رو لینک کن تا هر روز از دیدن مطالب جالب و مفیدش لذت ببری.
مامان افسانه
25 اردیبهشت 93 0:38
سلام مامان حلمای خوشگل حلما خانم شما چقدر ماهی عسلمممم خداشمارو واسه خانواده مهربونت نگهداره دختر عمه شدنت هم مبارک مامان حلما جوناگه مایل باشید تبادل لینک کنیم البته با اجازتون اینک شدی اگر به وب دنیا جون بیایی خوشحال میشم
مامان و بابا
پاسخ
سلام عزیزو ممنون از لطفت منم لینکتون میکنم
sana jooooni
26 اردیبهشت 93 11:28
نه ماهگيت مبارک عزيزم خوشحال ميشم به ثناي منم سر بزنيد.
مامان و بابا
پاسخ
ممنون خاله جون حتما
sana jooooni
26 اردیبهشت 93 11:36
جيجييييييرم چه نازي شما ، عسلي شما دقيقا 3روز از ثناي من کوچکتري الهي .... عروسکم خيلي نازي
مامان و بابا
پاسخ
مرسی خاله جون اخ جون چه عالی یه دوست مهربون دیگه پیدا کردم دوستون دارم
افسانه(مامان فاطمه)
29 اردیبهشت 93 0:59
آخییییییی قوربون این نازدونه بشم من مبارکه مبارکه مهتاب جونم خوشحالم که خوشحالی
مامان و بابا
پاسخ
خدا نکنه عزیزم ممنونم فدااااااااااات