عشق ما حلماعشق ما حلما، تا این لحظه: 10 سال و 8 ماه و 23 روز سن داره
ازدواج عاشقانه ماازدواج عاشقانه ما، تا این لحظه: 16 سال و 5 ماه و 3 روز سن داره
باباجونی باباجونی ، تا این لحظه: 40 سال و 7 ماه و 10 روز سن داره
مامانی مامانی ، تا این لحظه: 37 سال و 1 ماه و 7 روز سن داره

عشق ما؛حلما

دومین مروارید.........

1393/2/3 22:59
نویسنده : مامان و بابا
303 بازدید
اشتراک گذاری

اخ جووووووووووووووووووووووون دندون دوم دخملکم امروز 93/02/03 جوونه زد (پایین سمت چپ)  خدا جونم

شکرت به خاطر دونه دونه نعمتهات ممنونتم که محافظ همه نی نی های نازی دوست داریم و تنها تو را

میپرستیم

 الحمدلله علی کل نعمه

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (13)

مامان راضی
4 اردیبهشت 93 0:26
مبالک باشه حلما جونممممممممممممممممم
مامان و بابا
پاسخ
مرسی خاله جونم
اقا زاده
6 اردیبهشت 93 9:47
میترا
6 اردیبهشت 93 19:33
خصوصی
مامان محمد مهدي (مرضيه)
7 اردیبهشت 93 10:28
مبارك باشه عزيزم
مامان و بابا
پاسخ
مرسی خاله مهربونم
مامان لیلا
7 اردیبهشت 93 10:41
مباااااااااااااااارکت باشه عسلم
مامان و بابا
پاسخ
مرسییییییییییییییی خاله جونی
مامان مهدیه
7 اردیبهشت 93 14:34
سلام دوست عزیزم دوقلوهای من سارا و ثنا زنگیان تو جشنواره نوروزی شرکت کردن ممنون میشم به وب ما بیاین و بهشون رای و امتیاز 5 رو بدین
مامان و بابا
پاسخ
سلام عزیزم من چند روز پیش بهشون رای دادم
میترا
8 اردیبهشت 93 12:34
گفت رها کن رفیق را تا به تو دنیا دهم گفتم که یک موی رفیق را به کل دنیا ندهم گفت در عوض او ، تو دنیا داری گفتم که با عشق رفیق است که دنیا دارم
مامان و بابا
پاسخ
فدای تو دوست گلم
مامان اسماء کوچولو
9 اردیبهشت 93 11:06
خداروشکر مبارک باشه حلما جونم
مامان و بابا
پاسخ
مرسییییییییییییی
زری مامان مهدیار و صدرا
9 اردیبهشت 93 11:26
مبارکه عزیزمممممممم
مامان و بابا
پاسخ
ممنوننننننننننن
madarkhanomi
10 اردیبهشت 93 13:24
مبارکه گلم میشه علایمش رو بگی؟! آخه منم درگیر دندون دخترم هستم.مرسی
مامان و بابا
پاسخ
ممنون عزیزم بچه ها با هم فرق میکنن یه سری از بچه ها اسهال میشن خدا رو شکر حلما اینجوری نشد فقط خیلی لثه هاش میخواره و با مشت میکوبه به لثه هاش دندونگیرشم محکم میکشه به لثه هاش میگن اگه بتونی دستتو خوب با ابو صابون بشوریو خودت براش لثه هاشو بمالی راحتتر در میاد نمیدونم تا چه حد این حرف درسته وقتی من این کارو کردم دیدم یه تیزی زیر انگشتم لمس کردم با چشم همینجوری معلوم نبود فقط با لمس معلوم بود
madarkhanomi
10 اردیبهشت 93 13:24
راستی دخملک منم توی مسابقه نی نی خوشکل شرکت کرده لطفا بهش رای بده مرسی گلم.این هم سایتشه :http://www.madrese.niniweblog.com باید از یک تا 5 بهش یه امتیاز بدین.
مامان و بابا
پاسخ
چشم حتما
الهه مامان سلما
10 اردیبهشت 93 13:56
مبارکت باشه، خاله جونی مهتاب خانم، منتظر ۲ تای بالایی هم باشه، طی چند روز آینده، سرفرازتون میکنند... کجایی دختر؟؟؟؟ رفتی تو غیبت صغری؟؟؟؟
مامان و بابا
پاسخ
ممنون خاله جونم واقعااااااااااااااا فعلن که خبری نیست من همینجام زیر سایه شما
عمه جونی
11 اردیبهشت 93 14:43