عشق ما حلماعشق ما حلما، تا این لحظه: 10 سال و 8 ماه و 25 روز سن داره
ازدواج عاشقانه ماازدواج عاشقانه ما، تا این لحظه: 16 سال و 5 ماه و 5 روز سن داره
باباجونی باباجونی ، تا این لحظه: 40 سال و 7 ماه و 12 روز سن داره
مامانی مامانی ، تا این لحظه: 37 سال و 1 ماه و 9 روز سن داره

عشق ما؛حلما

مادر.......

1393/1/31 10:04
نویسنده : مامان و بابا
279 بازدید
اشتراک گذاری

جملات زیبا گیله مرد

همه می شناسیمش؛ همو که با شکوه مهرش عشق را معنایی دیگر می بخشد و قلبش وسعت بی انتهای صبر و مهربانی است و شانه های پرصلابتش مأمن مهر و صفا، و چشم های پرفروغش سرچشمه احساس و گذشت است. مادر، مهر کیشی است که با شمع وجودش به محفلمان روشنی می بخشد و با گلخند محبت اش رنگ غم را از چهره مان می زداید و تبسمی از شادمانی بر دل هایمان می نشاند و با دستان پر سخاوتش، چتری سایه گستر ساخته است تا هیچ سختی را حس نکنیم. او به را ستی تندیس همه خوبی هاست.

مامان جونم ای همدم تنهاییهام مامان جونم ای فرشته ای که با لبخندت دلم شاده و با ناراحتیت دلم پر از غم میشه مامان جونم ای تنها رفیق من ای تنها خواهر من ای همه کسم دوستت دارم و شب و روز تنها دعام سلامتی و عمر طولانی و با عزت توست دستان پر از عشقت را میبوسم و از داشتنت به خودم میبالم و خدا رو هزازان هزار بار شکر میگویم فدایی داری به خدا سربازتم مامان جونمنیشخندماچ

امسال احساس میکنم خیلی بزرگ شدم میدونید چرا ............

چون من هم یک مادرم روزم مبارک دوستای وبلاگی من روزتون مبارک همه مامانای گل روزتون مبارک به افتخار خودمونو همه مامانای عزیزتشویقتشویقتشویقتشویقهوراهوراهوراهورا

خدایا به حق ام ابیها  فاطمه زهرا (س)همه عزیزانی که دوست دارن مادر بشن رو به ارزوشون برسون لبخند

(قال مهتاب ) زنان قبل از مادر شدن پری و بعد از مادر شدن تبدیل به فرشته میشوند پس ای فرشته های زمینی و ای پری های زیبا روزتون مبارکزبانماچ

پسندها (1)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (4)

مرضيه (مامان محمد مهدي)
31 فروردین 93 10:35
سلام روزت مبارك انشاالله سايه همه مادرا روي سر فرزندانشون مستدام باشه
مامان و بابا
پاسخ
سلام گلم ممنون روز شما هم مبارک ایشالاااااااااااااا
مامان گلشيد
31 فروردین 93 10:45
تو هرگز پژمرده نخواهي شد چون ريشه ات مهرباني است چيزي كه شايسته هر كس نيست چون تو مادري
مامان و بابا
پاسخ
ممنون عزیزم بابت کامنت زیبات گلم روزت مبارک
لیلا مامان حانیه
31 فروردین 93 11:43
عزیـــــــــــــــــــزم روزت مبارک
مامان و بابا
پاسخ
فدات ممنون گلم روز شما هم مبارک
بانوی مهر
1 اردیبهشت 93 0:41
عید وروزت مبارک حلما جونی رو ببوس
مامان و بابا
پاسخ
ممنونم عزیزم روز شما هم مبارک