عشق ما حلماعشق ما حلما، تا این لحظه: 10 سال و 8 ماه و 26 روز سن داره
ازدواج عاشقانه ماازدواج عاشقانه ما، تا این لحظه: 16 سال و 5 ماه و 6 روز سن داره
باباجونی باباجونی ، تا این لحظه: 40 سال و 7 ماه و 13 روز سن داره
مامانی مامانی ، تا این لحظه: 37 سال و 1 ماه و 10 روز سن داره

عشق ما؛حلما

دس دسی.........

1393/1/27 13:15
نویسنده : مامان و بابا
404 بازدید
اشتراک گذاری

دخملی در تاریخ 25/1/93 ساعت 12 نیمه شب بدون هماهنگی شروع به دس دسی کرد و منم منتظر یه

حرکت کوچیک از دردونه به طرز خیلی شدید و هیجانی ذوقزده شدمniniweblog.com

و همچین عروسکمو چلوندم

که طفلی همینجورتعجب ماتو مبهوت نگام میکرد چکار کنم دیگه دست خودم نیست ناسلامتی به من میگن مادررررررررررررniniweblog.com

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (5)

مرضيه (مامان محمد مهدي)
27 فروردین 93 15:28
ديگه مامان و باباها دل به همين حركات كوچك خوش مي كنن ديگه (ستاد حمايت از مامان و باباهاي نديد و بديد)
مامان و بابا
پاسخ
واقعا همینطوره
الهه مامان سلما
27 فروردین 93 15:55
ماشاالله، انشاالله همیشه به شادی برات دس دسی کنه... دخمل منم، شب اول محرم، شروع کرد...ول کن هم نبوووود
مامان و بابا
پاسخ
ممنون عزیزم چه جالب حلما شب شم غریبان برای اولین بار خنده های بلند (قهقهه)رو شروع کرد
〰〰مامانِ چشمه بهشتى〰〰..
29 فروردین 93 13:06
مباركككككككه
مامان و بابا
پاسخ
میسییییییی خاله جونی چرااااااااااااااااااا رفتییییییییییییی
مامان آیدا
30 فروردین 93 17:26
عزیزم اللهی مهتاب جون دخمر منم روقت از خواب پامیشه انگار خواب عروسی دیده دست میزنه
مامان و بابا
پاسخ
اخ الهی من فداش بشم طلای خودمه
زری مامان مهدیار و صدرا
30 فروردین 93 22:39
ای فداااااااااش بشم من
مامان و بابا
پاسخ
خدا نکنه گلم