عشق ما حلماعشق ما حلما، تا این لحظه: 10 سال و 8 ماه و 20 روز سن داره
ازدواج عاشقانه ماازدواج عاشقانه ما، تا این لحظه: 16 سال و 5 ماه سن داره
باباجونی باباجونی ، تا این لحظه: 40 سال و 7 ماه و 7 روز سن داره
مامانی مامانی ، تا این لحظه: 37 سال و 1 ماه و 4 روز سن داره

عشق ما؛حلما

عکسهای نازدونه........

1392/11/1 17:29
نویسنده : مامان و بابا
780 بازدید
اشتراک گذاری

نی نی

نی نی

این کلاه خوشگلو اقا طاهای کوچولو پسر همسایمون که تو واحد بغلی ما زندگی میکنن و 4 سالو نیمشه به حلما کوچولو هدیه داده اسم دخمل ما رو هم گذاشته تربچهنیشخند

نی نی

نی نی

و این هم دو حبه قند ما ............

فدای هر دو تون بشم من که اینقده نازین ماچ

نی نی

اگه گفتین این نی نی ناز کیه؟؟؟؟؟

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (32)

مامان حلما
1 بهمن 92 19:18
سلام دوست جون.اسم دختر منم حلماست.امروز اتفاقی با وبلاگتون اشنا شدم.من توی یک مسابقه که دخملی شکلک برگزار کرده شرکت کردم ممنون میشم اگه بهم رای بدین.لینک وبلاگی که مسابقه رو برگزار کرده تو پست ثابت وبلاگمه.
مامان و بابا
پاسخ
سلام عزیزم خدمت میرسیم
یادآوربهشت
1 بهمن 92 20:31
سلام دوست خوبم وبلاک یادآوربهشت راه اندازی شدخوش حال میشم وقت باارزشتونودراختیار وبلاگ یاد آوربهشت بزارین.
مامان عسل
1 بهمن 92 23:22
آماده شدی بری دد عزیزم؟؟؟
مامان و بابا
پاسخ
نه رفته دد خونه مادر بزرگش (مامان بابایی)
مامان عسل
1 بهمن 92 23:24
این نی نی هم نی نی عمه خانمه
مامان و بابا
پاسخ
افرین با هوووووووووووووش
افسانه(مامان فاطمه)
1 بهمن 92 23:39
سلام فک کنم دختر یا پسر خاله حلما باشه درسته؟
مامان و بابا
پاسخ
سلام عزیز دلم نه حلما خاله نداره یه دونه دایی داره که هنوز نی نی ندارن
مامان ابوالفضل
2 بهمن 92 0:41
به به چه دخملی چه دلبری چه نانازی چه کلاه خوشکلی خیلی ماه شدی عروسک راستی اون نی نی کوشولویه کیه؟
مامان و بابا
پاسخ
مرسیییییییییییییییییی عزیزم
دخملي تنها دليل زنده بودنم...(لي لي)
2 بهمن 92 6:00
اي جان چه دختر نازي خدا حفظش كنه براتون
مامان و بابا
پاسخ
فدات یشم ممنون عزیزم
مامان آیدا
2 بهمن 92 12:55
خانومی بپا پشله همسایه خیال بافی واسه ترپچه مانکنه از حالاهدیه......................و آره بهش بگو تلپچه کوچولو خیلی خاطرخواه داره آره داداش
مامان و بابا
پاسخ
نمیدونم والا
یادآوربهشت
2 بهمن 92 12:57
سلام وبلاگ یادآوربهشت راه اندازی شدممنون که وقت باارزشتونودراختیاروبلاگ یادآوربهشت قرارمیدین.
بانوی مهر
2 بهمن 92 23:31
اگه نی نی رو خوردم نگی چرا؟
افسانه(مامان فاطمه)
3 بهمن 92 10:36
سلام مهتاب جون نه دیروز بردمش بهداشت گفت از هر وقت غذای کمکی بهش بدین باید آهنو شروع کنید خودشون آهن دادن شما هنوز واسه حلما کمکی شروع نکردین؟
مامان و بابا
پاسخ
سلام عزیزم نه رسما شروع نکردم فقط دو بار دادم اونم ریختش بیرون منم گذاشتم از 6 ماهگی شروع کنم
زینب مامان نازنین زهرا
3 بهمن 92 18:50
سلااااااااااااااااااااااااااااااام ای جااانم ... اییییییییییییییییییییییییییییییییییی جااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااان چه جیگری شده این حلمای ما ... الهی دورش بگردم چقدر این کاموایی قشنگه چقدر بهش میاد ماااااشالله
مامان و بابا
پاسخ
خدا نکنه گلم ممنون از لطفت
〰〰مامانِ چشمه بهشتى〰〰..
4 بهمن 92 18:29
عسلللللللللم آخى داداشى حانيه خانم رو برم من خدا هر دوشون رو حفظ كنه
مامان و بابا
پاسخ
خالهههههههههههه جووووووووونم ممنون عزیزم
علامه كوچولو
5 بهمن 92 10:58
ماشاء الله چه عروسك نازي داري خانووم قربون تيپش برم من اون ني ني هم كه دوستان معرفي كردن كارما راحت شد راستي اون بافت ها كار خودتونه ؟من يه مشكل فني دارم
مامان و بابا
پاسخ
ممنون عزیزم نه خواهر من از این هنرا ندارم عروس خالم براش بافته
مرضيه (مامان محمدمهدي)
5 بهمن 92 11:11
خدا اين حبه قندا رو حفظ كنه حلما خيلي داره شيرين ميشه ماشاالله
مامان و بابا
پاسخ
مرسی عزیزم شما لطف داری
مامان عسل
5 بهمن 92 15:54
فدای خنده های شیرینت
مامان و بابا
پاسخ
دوست دارم خاله جووووووووووون
دخملي تنها دليل زنده بودنم...(لي لي)
5 بهمن 92 20:34
_____████ ____________ _____██████ ___________ ____████████__________ ▌ ___███____███_________ █ ___██_______██__________▌ __███________█__________▌ __▌●█________█_________█ __███_______ █_________█ ___██_______█________██ ____________██_______██__▌ ____█______██______███_ █ _____▌_____██_____████_█ __________███___█████_█_█ ________███__██████__█_█ ______███__████____██_█ _____███_█████_████_█ ____████_██████_███_█__▌ ___████_█ █__███ _█__██_▌ __█████_████_▌_█_███_▌ _█████_██___██___██_█ _█████_███████_███__█__██ _███_▌███___██____██_███ _███_▌█████___███__█__█ _████_▌▌___█__█_██████ __██████_████__▌_████ ___█████_____████████ ._=--███████████████ _=--=_-████████████ =--_=-_=-█████████ عاشقتوننننننننم
مامان و بابا
پاسخ
فدات گلممممممممممممممممم
لیلا مامان حانیه
6 بهمن 92 13:58
سلام مهتاب جونی وای ماشاالله به این دخمل ناز و پسر عمه ی با نمکش خدا براتون نگهشون داره خیلی وقته نتونسته بودم بیام بتون سر بزنم دلمون براتون تنگیده بود حساااااااااااااابی از دیدنتون خوشحال شدم حلمایی رو ببوس
مامان و بابا
پاسخ
سلام لیلا جون ممنون که اومدی فدات بشم مرسی گلم از لطفت
میترا
6 بهمن 92 18:29
سلام کوچولوی نازی خدا حفظش کند اگر خواستید بههم دوست بشیم
مامان و بابا
پاسخ
سلام گلم ممنون با کمال میل
madarkhanomi
6 بهمن 92 18:33
ماشاله به این کوشولوهای با مزه وبلاگ رو آپ کردم بالاخره،تشریف بیارید خانومی
مامان و بابا
پاسخ
به به چه عجب خانووووووم اومدم
اقا زاده
7 بهمن 92 9:45
باعث افتخاره با حلما جون دوست شدن
اقا زاده
7 بهمن 92 9:46
پس با اجازه لینک شدید
مامان و بابا
پاسخ
قربونت عزیزم
میترا
7 بهمن 92 13:06
خانمی من شما را لینک کردم و شما از دوستانم شدید
مامان و بابا
پاسخ
ممنونم عزیزم
افسانه(مامان فاطمه)
7 بهمن 92 23:18
سلام عزیزم سما هنوز غذای کمکی شروع نکردی؟
مامان و بابا
پاسخ
سلام عزیزم نه به اون صورت
مامان عسل
8 بهمن 92 19:27
ماشالله مامانی رنگ سبز به گل دخترمون خیلی میاد . اسپند یادت نره
مامان و بابا
پاسخ
قربونت ممنون
یادآوربهشت
10 بهمن 92 13:45
سلام خدا حفظش کنه از طرف من ببوسش
مامان و بابا
پاسخ
سلام ممنون عزیزم چشم
افسانه(مامان فاطمه)
10 بهمن 92 17:06
راستی این عکس اولیه تصلا شبیه بقیه عکسای حلما جون نیست
مامان و بابا
پاسخ
یعنی چیییییییییییی؟؟؟ عزیزم چکار کنم من؟ حالا چرا گیساتو میکنی ؟دخترم این مدلیه دیگه هر روز یه شکله ولی در کل وقتی کلاه سرش میکنیم قیافش عوض میشه شما به بزرگی خودت ببخش
مامانی ساره
11 بهمن 92 17:54
ای جانم چقدر نازه این دخملی خوشگل لینکت کردم عزیزم اگه دوست داشتی شما هم ما رو لینک کن بیشتر بهم سر بزنیم
مامان و بابا
پاسخ
ممنون گلم چشم ولی ای کاش ادرستو برام میذاشتی
یادآوربهشت
11 بهمن 92 22:53
سلام با « بساط رنگارنگ » به روزم ، ممنون از نگاه سبزتون ونظرات سازنده شما عزیزان . در پناه حق یا مهدی
افسانه(مامان فاطمه)
12 بهمن 92 0:26
نه بابا منظورم از این بود که چرا آپ نمیکنی وگرنه که حلما جون در هر صورت خواستنیه
مامان گلشيد
12 بهمن 92 7:53
واقعاً هم كه نازدونه است خيلي خوشگل شده هزار ماشاا... چشمت نزنم عزيز دلم
مامان و بابا
پاسخ
ممنون عزیزم فدات بشم
مامان عسل
12 بهمن 92 15:03
همساده ما اومدیم شما کجایید؟؟؟؟
مامان و بابا
پاسخ
همین دوروبرا همساده عزیز