عشق ما حلماعشق ما حلما، تا این لحظه: 10 سال و 8 ماه و 23 روز سن داره
ازدواج عاشقانه ماازدواج عاشقانه ما، تا این لحظه: 16 سال و 5 ماه و 3 روز سن داره
باباجونی باباجونی ، تا این لحظه: 40 سال و 7 ماه و 10 روز سن داره
مامانی مامانی ، تا این لحظه: 37 سال و 1 ماه و 7 روز سن داره

عشق ما؛حلما

برای اولین بار.......

1392/8/25 9:44
نویسنده : مامان و بابا
363 بازدید
اشتراک گذاری

دخترکم برای اولین بار پنج شنبه شب ( 23/8/92 )راس ساعت 10و 10 دقیقه با  ذکر شکرالله که از زبان مامانی شنید از اون خنده خوشگلا که من عاشقشم و از ته دل می کرد حالا مگه ول کن بود همش منتظر بود مامانی بگه اونم بخنده خنده

نازنینم برای اولین بار بازم همون شب عروسک موزیکالی که در دست بابا جونی بود و به سمت حلمایی گرفته بود با دستای کوچولوش گرفت  ماچ

الهی فدات بشم نی نی من که داری  تند تند بزرگ میشی قلب

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (5)

مرضيه (مامان محمدمهدي)
25 آبان 92 10:55
سلام مهتاب جون چقدر اين خنده هاي از ته دل كوچولوها به دل ميشينه خدا حفظش كنه و لبش هميشه خندون باشه
مامان و بابا
پاسخ
سلام مرضیه جونم ممنون
مامان ابوالفضل
25 آبان 92 14:53
سلام عزیزم واقعن شرمنده شمام من.ماشاالله چه دخمل نانازی داری قدمش مبارک باشه البته باید ببخشید با تاخیر دارم تولد گلی خانم رو تبریک میگم.انشاالله خداحفظش کنه براتون.خیلی ماهه قربوووووووووووووووونش انشاالله ازین به بعد زود به زود میام پیشت تا جبران کنم.
مامان و بابا
پاسخ
سلام گلم واقعا خوشحالم کردی که اومدی پیشمون
مامان عسل
26 آبان 92 0:30
فدای خنده های قشنگت عزیزم . انشالله همیشه بخندی
مامان و بابا
پاسخ
خدا نکنه خاله جونم ممنون
فاطمه مامان زهرا مسافر كربلا
28 آبان 92 0:44
عزيزم مي بيني خواهر چقدر زود بزرگ مي شن ؟ اتفاقا چند روز پيش ديدم توي گوشيم نوشته بودم " ١٢خرداد جغجغه رو با دست گرفت ! " كم اتفاقي نيست برامون خب ! دخملامون يه قدم به سمت بزرگ شدن برداشتن آخه !
مامان و بابا
پاسخ
واقعا خیلی قشنگه که بزرگ شدنشونو هر روز میبینیم من که هر روز صبح که از خواب بیدار میشم قیافه دخملی برام تازگی داره و انگار که قیافه اش عوض میشه یا وقتی بعداز حموم کلن یه شکل دیگه میشه قربونش بشم الهییییییییییییییییییی
مامان حانیه
28 آبان 92 17:13
قربون اون خنده های نازت بشم که دل آدم رو می بره
مامان و بابا
پاسخ
خدا نکنه عمه جون