عشق ما حلماعشق ما حلما، تا این لحظه: 10 سال و 8 ماه و 19 روز سن داره
ازدواج عاشقانه ماازدواج عاشقانه ما، تا این لحظه: 16 سال و 4 ماه و 30 روز سن داره
باباجونی باباجونی ، تا این لحظه: 40 سال و 7 ماه و 6 روز سن داره
مامانی مامانی ، تا این لحظه: 37 سال و 1 ماه و 3 روز سن داره

عشق ما؛حلما

دخملی سرما خورده........

1392/8/10 0:39
نویسنده : مامان و بابا
320 بازدید
اشتراک گذاری

سلام دوست جونیای مهربون چند روزیه که دخملکم سرما خورده عزیزکم کلافه ست دعا کنید زودتر خوب

بشه دلم برای حرف زدن و تعریف کردناش (به زبون خودش) تنگ شده خدا جونم خواهش می کنم نی نی

منو زودتر خوبش کن....ناراحتنگرانگریهگریهگریه

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (7)

مامان طاها
10 آبان 92 18:37
سلام گلم.بلا دوره.دخمل نازم خوبه؟گرفتاری بسیار زیاده.واقعا فرصت آپ ندارم.ولی به یادتون هستم


سلام عزیزم خدا نکنه گرفتار باشی ممنون که به یادمونی بوووووووووووووس
لیلا مامان حانیه
10 آبان 92 23:50
سلام عزیزم، خدا نکنه دختر گلمون سرما بخوره..
الهی بلا ازت دور باشه خاله جون همیشه ی همیشه.....
مهتاب جونم نگران نباش انشاالله عسلمون بزودی خوب میشه و دوباره حسابی برات حرف میزنه و آواز میخونه
مراقبش باش از طرف منو حانیه هم ببوسش هزارتاااااااا


ممنون گلم بوووووووووووووووووووس
مرضيه (مامان محمدمهدي)
11 آبان 92 11:46
سلام عزيزم
بلا دور، انشاالله زودتر خوب بشه دخترمون
چه بامزه، تعريف كردنو خوب اومدي


سلام عزیزم اخ که من میمیرم برای تعریف کردناش
مامان طهورا
11 آبان 92 12:05
توکل به خدا زود خوب میشه انشاالله


ایشالا ممنون عزیزم
زری مامان مهدیار
11 آبان 92 16:33
ایشالا گل زیبات زودی خوب بشه مهتاب مهربونم
ما هم براش دعا می کنیم ایشالا زودی خوب بشه


مرسی گلم محمد صدرا جونمو ببوس
〰〰مامان تسنيم سادات〰〰
12 آبان 92 10:55
عزززززززيزم ايشالله زود حالش خوب بشه


ممنون گلم خدا رو شکر حالش بهتر شده
فاطمه مامان زهرا مسافر كربلا
14 آبان 92 16:20
نظر من كوووووووو


گشتم به جان خودم نبود