عشق ما حلماعشق ما حلما، تا این لحظه: 10 سال و 8 ماه و 25 روز سن داره
ازدواج عاشقانه ماازدواج عاشقانه ما، تا این لحظه: 16 سال و 5 ماه و 5 روز سن داره
باباجونی باباجونی ، تا این لحظه: 40 سال و 7 ماه و 12 روز سن داره
مامانی مامانی ، تا این لحظه: 37 سال و 1 ماه و 9 روز سن داره

عشق ما؛حلما

عزای عالم گفته منو..........

1392/7/10 12:19
نویسنده : مامان و بابا
239 بازدید
اشتراک گذاری

نگرانالهی بمیرم مامان یه هفته اس که عزای عالمو گرفتم کهاسترس وایییییییییییییییییییییییی دخملم میخواد 5 شنبه

واکسن بزنه نگرانهر وقت

نگاهش میکنم و لبخندشو میبینم اشک تو چشمام جمع میشه که به جای خنده دخترم 5 شنبه چه حالی

داره..............وای خدایا کی این 5 شنبه میادو میره شرشو از سر ما کم کنهگریه..... خدایا تو رو خدا......

خدا جونم دخترم دردش نیاد ...........خدا جونم دخترم تب نکنه .........خداجونم دخترم گریه

نکنه ............خدا جونم......................

دخترم مامان طاقت دیدن اشکاتو نداره شاید باورتون نشه تو این 2 ماه اصلا نذاشتم عزیز دلم گریه کنه حالا

نمیدونم اگه خدا نکرده واکسنش درد داشته باشه و نازنینم گریه کنه میتونم ارومش کنم و اون دردو

فراموش کنه خدایا به امید تو..............

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (2)

فاطمه مامان زهرا مسافر کربلا
11 مهر 92 11:18
مهتاب جونم واکسن دوماهگی چون اولین واکسنه هزارتا اما و اگرتو ذهن مادر میاره . بله عزیزم دخترک دردش می گیره ، دخترک گریه می کنه تب می کنه ، بی حال می شه و ایشالا جمعه می شه همون حلمای همیشگی ! زهرا تا دو ماهگی همیشه گریه اش به راه بود . همیشه ! یا شیر می خورد یا گریه می کرد ! قبل زدن واکسن بهش شیر دادم .خودم هم رفتم توی اتاق و پاهاشو گرفتم ، گریه هم کرد ، خیلی ، کبود شد ( مثل همیشه که گریه می کرد ) و هنوز از در مرکز بهداشت بیرون نیامده بودیم که خیلی آروم و خانوم شد ...
فاطمه مامان زهرا مسافر کربلا
11 مهر 92 12:34
نگرانی من بیشتر بابت بیتابی های بعد واکسن بود و اینکه کسی نیست کمکم کنه ولی خدا خیلی کمکم کرد . دخترک تب داشت و استامینوفن بیحالش کرده بود ولی خنده اش به راه بود ! تا چشمش رو باز می کرد با موبایلم ازش فیلم می گرفتم کم اتفاقی نبود آخه !! دخترک واکسن زده بود ! فرداش هم سرحال شد . ایشالا حلما جونی هم به قول دایی زهرا " خوش گوشت " باشه زیاد اذیت نشه . البته فکر کنم باید دعا کنیم مامان حلما جون زیاد اذیت نشه !! ایشالا مادر و دختر خوش و سرحال بیاین برامون پست بذارین . عکس فسقلی خاله رو هم بذار دیگه مامان جون !