عشق ما حلماعشق ما حلما، تا این لحظه: 10 سال و 8 ماه و 23 روز سن داره
ازدواج عاشقانه ماازدواج عاشقانه ما، تا این لحظه: 16 سال و 5 ماه و 3 روز سن داره
باباجونی باباجونی ، تا این لحظه: 40 سال و 7 ماه و 10 روز سن داره
مامانی مامانی ، تا این لحظه: 37 سال و 1 ماه و 7 روز سن داره

عشق ما؛حلما

نخودی مامان

1392/6/27 16:52
نویسنده : مامان و بابا
332 بازدید
اشتراک گذاری

نی نی

داشتم یه نگاهی به عکسها مینداختم که چشمم به این عکس دخملی افتاد دلم نیومد این عکسو تو وب

نذارم الهی فدات بشم من نخودی مامان داری تند تند خانوم میشیا

هوراهوراهوراهوراهوراهوراهوراهوراهوراهوراهوراهوراهورا

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (8)

علامه كوچولو
28 شهریور 92 11:42
وووووووووي چي كوشولو بوده
مامی امیرحسین
29 شهریور 92 21:15
مهتاب جون اینو یادته:
سلام عزیزم من یه ماما هستمو واقعا تمام این لحظاتی رو که نوشتی رو من بارها دیدم و شایدم به خاطر اینه که بچه دار شدن ما اینقدر طول کشیده کسایی که این صحبه ها رو ندیدن فکر میکنن کار خیلی سختی نیست اما منو امثال من با دیدن این رنج کشیدن مادرا رنج کشیدیم اما وقتی سر بچه نمایان میشه و همون موقع چشماشو باز میکنه و به مامایی که زایمانو گرفته نگاه میکنه تمام خستگی و احساس ناراحتی از بین میره من که شخصن این مدلی بودم اما فعلن که تو درمانگاه خدمت میکنم از دیدن اون لحظات شیرین محرومم احساس بی لیاقتی میکنم حالا راستشو بگو واسه اون ماما که همش به تو التماس دعا میگفت دعا کردی یا نه چون ما هم همیشه به مادرا همینو میگفتیم میخوام بدونم بی فایده بوده

بالاخره خودتم مامان شدیا

سلام عزیزم بله یادمه
مامان شدن خیلی لذت داره همیشه این سوال تو ذهنمه که چرا به خاطر این افکار لذت زودتر مادر شدنو از خودم گرفتم یه لحظه بدون حلما زندگی کردن برام غیر قابل تحمله بدون اون من میمیرم
فاطمه مامان زهرا مسافر كربلا
30 شهریور 92 22:58
عروسك نيگا كنين ! جانم ! دخترك من كه وزنش ٣٦٦٠ بود و قدش ٥١ ، فسقل بچه بود ! فكر كنم حلما جوني كه٣١٤٠ بوده با اون قد ماشالا رشيدش واقعا در حد يه عروسك بوده ، نه مامان خانومي ؟


اره عزیز خیلی ریزتر از وزنش نشون میداد
اگه من این 3 هفته اخر روسر کار میرفتمو استراحت نمیکردم که 2500 بیشتر نمیشد
فاطمه مامان زهرا مسافر كربلا
1 مهر 92 20:19
گوش هاتو خوب تيز كن مادر خانومي ! آغون آغون دخترك كم كم شنيده مي شود . قربونش برم فسقلي خالهى


اره عزیز اتفاقا 2 روزیه که یه صداهایی در میاره کلی ذوق کردم و مثل ندید بدیدا زودی به مامانم گفتم و مامانمم بدتر از من کلی ذوق کرد
فاطمه مامان زهرا مسافر کربلا
4 مهر 92 21:56
اصلا هم ندید بدید نیستی فقط مادری ! همین ! ما هم کلی ذوقیدیم از زبون باز کردن عروسک خیلی خیلی خوشمزه اس این آغون و آغی و آگی و آگه و.... گفتن ها !


تا بخواد حلمای من مثل زهرای نازم بشه دلم اب میشه
زری مامان مهدیار
8 مهر 92 9:14
مامانی نازنین خدا این نوگل خوشگلت رو حفظ کنه الهی
الهی همیشه سالم باشه


ممنون عزیزم لطف کردی که به ما سر زدی
مامان طاها
9 مهر 92 9:53
سلام گلم.خوبی؟قدم نورسیده مبارک.ماشاالله.خدا حفظش کنه.ممنون که به ما سر میزنی خانم گل.نی نی جون رو ببوس


سلام عزیزم به به چه عجب خوشحالمون کردی ممنون از لطفت
madarkhanomi
30 آبان 92 9:29
مامان و بابا
پاسخ
فدات منم