عشق ما حلماعشق ما حلما، تا این لحظه: 10 سال و 8 ماه و 20 روز سن داره
ازدواج عاشقانه ماازدواج عاشقانه ما، تا این لحظه: 16 سال و 5 ماه سن داره
باباجونی باباجونی ، تا این لحظه: 40 سال و 7 ماه و 7 روز سن داره
مامانی مامانی ، تا این لحظه: 37 سال و 1 ماه و 4 روز سن داره

عشق ما؛حلما

40 روزگی حلما

1392/6/21 15:58
نویسنده : مامان و بابا
286 بازدید
اشتراک گذاری

نی نی ما بالاخره 40 روزه شد نمیدونم چرا اینقدر احساس ارامش میکنم و یه جورایی خیالم راحته

احساس میکنم یه بار سنگینی رو از روی دوشم بر داشتن این عدد 40 چه رازی رو با خودش داره خدا

میدونه

دختر گلم 40 روزگیت مبارک

فدای اون نگاه مهربونت

نی نی

نی نی

فدای اون قبقبه ات گوگولی من

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (5)

فاطمه مامان زهرا مسافر كربلا
21 شهریور 92 15:33
چهل روزگيت مبارك گل بهشتي
راستي زهرا هم يه لباس مثل لباس حلما جوني تو عكس اول داره ولي رنگش آبيه ، ماماني بلوز زيرش رو تنش نكن ( لختي تنش كن شلوار پيش بنديشو) بعد عروسكت رو بخور !!


ممنون عزیزم این لباسش سوغات مکه است یه کوچولو براش بزرگه راستش من تا حالا لباس استین کوتاه براش نپوشیدم چه برسه به اون جوری که شما میگی همش میترسم سرما بخوره اخه خیلی کوچولوهه
فاطمه مامان زهرا مسافر كربلا
22 شهریور 92 12:55
شجاع باش ! زهرا ١٥روزش بود (١٨اسفند) بلوز شرت تنش كردم ،كلي ذوق كردم بعدش ديديم بيرون برف اومده خفن !!! بيست و دو روزش بود با بادي ركابي بردمش خونه مامانم اينا (٢٤ -٢٥ ام اسفند ) ! من چون خودم همش گرمم بود بچه رو لخت مي چرخوندم ، فكر كنم شما سرمايي باشي ؟ لباس پوشيدن بچه ها تابعي از گرمايي يا سرمايي بودن ماماناشونه!


اتفاقا من فوق العاده گرمایی ام اما جراتش رو ندارم
مامان صدرا
23 شهریور 92 9:40
چهل روزگی حلما خانومی مبارک
ماشاالله چقدر ناز شده.
مشکلات اغلب نوزادان بعد از چهل روزگی کلی مرتفع میشه. انشاالله حلما جون همیشه سلامت باشه.


ممنون عزیزم
فاطمه مامان زهرا مسافر كربلا
23 شهریور 92 19:54
مهتاب جان پستونك خوردن زهرا چند مرحله داشت : يه مدت كه من مريض بودم بابام سر پستونكش قطره ويتامين آ د مي زد زهرا چند دقيقه اي مي خورد بعدش دوباره گريه ! يكي دوبار تو دو ماهگي خيلي اتفاقي خورد و ديگه هم نخورد . تا پنج ماهگي كه من از ميلش به كردن اشيا توي دهن استفاده كردم و پستونكش رو دادم بهش و اون هم خورد ولي بيشتر به ديد أسباب بازي باهاش برخورد مي كنه ....
علامه کوچولو
25 شهریور 92 16:11
با نام رضا به سینه ها گل بزنید
وز اشک به بارگاه او پل بزنید

فرمود که هر زمان گرفتار شدید
بر دامان ما دست توسل بزنید


*********************

سلام عیدتون مبارک:التماس دعا

سلام گلم عید شما هم مبارک ما هم التماس دعا داریم